Det sq ikke ok! Hva synes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
38 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2012

Anonym trådstarter

Ja min kæreste og min lillebror har været i byen sammeN og aftaler så at de skal følges hjem, en fælles kammerats forældre skal køre dem hem.. Min lillebror ringer til min kæreste da bilen kommer og fordi det larmer og min kæreste derfor ikke svarer - så kører min lillebror og vennen bare hjen. Et kvarter senere opdager min kæreste opkaldene og ringer tilbage - men der er det for sent ..

Synes sinpelthen det er så fejt bare at smutte på den måde når man har en aftale ?? Min lillebror har godt nok en baby og en sur kæreste derhjemme - men jeg er højgravid og har 2 uger til termin - så er det vel lige så vigtigt?

Eller hva synes i? Er jeg helt galt på den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

MLT

Hvis det var mig, så må jeg ærligt indrømme, at jeg nok havde gjort det samme.. Forældren er oppe sent for at hente dem, og jeg gad sgu heller ikke at holde og vente på, at din kæreste (måske) svarer Der er jo inden der ved hvor lang tid der ville gå.. Så måtte din kæreste, lillebror og ven have blevet sammen 

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

MLT skriver:

Hvis det var mig, så må jeg ærligt indrømme, at jeg nok havde gjort det samme.. Forældren er oppe sent for at hente dem, og jeg gad sgu heller ikke at holde og vente på, at din kæreste (måske) svarer Der er jo inden der ved hvor lang tid der ville gå.. Så måtte din kæreste, lillebror og ven have blevet sammen 

Men det er vel ikke alene min kærestes ansvar - det kan lige så vel være de andre har forladt ham frem for omvendt.. Og de kunne vel have fundet min kæreste indeN de overhovedet gik ud .. Min kæreste har hvert fald altid hjulpet de andre, så synes da det var en lille long at gøre til gengæld!

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Men det er vel ikke alene min kærestes ansvar - det kan lige så vel være de andre har forladt ham frem for omvendt.. Og de kunne vel have fundet min kæreste indeN de overhovedet gik ud .. Min kæreste har hvert fald altid hjulpet de andre, så synes da det var en lille long at gøre til gengæld!

hvem siger de ikke har prøvet at finde ham? 

Anmeld

1. juli 2012

MLT

Anonym skriver:

Jeg har heller ikke lagt ansvaret over på din kæreste, jeg skriver bare, at de måtte blive sammen ... 

Nu skal du tænke på, at der er en forældre blandet ind i alt det her, så det er jo ikke kun de tre personer det handler om, men også den person som er chaffør for dem Hvis forældren ikke gider vente, hvad vil du så have, at de skal gøre?

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

hvem siger de ikke har prøvet at finde ham? 

De skriver til ham at de har prøvet at ringe til ham - ikke at de har ledt efter ham..

Det sq heller ikke fordi jeg ikke forstår situationen - men synes stadig det et lidt fejt når de ved jeg ligger herhjemme højgravid og de har lovet haM et lift! Jeg hwntede dEm desuden sidstved var i byen for en måned siden - så det her kunne de vel godt lige have gjort som tak!?

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

MLT skriver:

Jeg har heller ikke lagt ansvaret over på din kæreste, jeg skriver bare, at de måtte blive sammen ... 

Nu skal du tænke på, at der er en forældre blandet ind i alt det her, så det er jo ikke kun de tre personer det handler om, men også den person som er chaffør for dem Hvis forældren ikke gider vente, hvad vil du så have, at de skal gøre?

Klokken var 12 da de blev hentet - så det var ikke vildt sent! Og hvis ingen af dem havde været der hvor de skulle hentes, havde forældrene jo været nød til at vente lidt .. Siger ikke de skulle vente et kvarter - men måske bare Lige prøve at bruge 5 minutter længere på at lede ELLER have skrevet/ringet et kvarter før de blev hentet at nu var det nu??

Anmeld

1. juli 2012

L&V

MLT skriver:

Jeg havde nu nok gjort det samme

Anmeld

1. juli 2012

MLT

Anonym skriver:

Klokken var 12 da de blev hentet - så det var ikke vildt sent! Og hvis ingen af dem havde været der hvor de skulle hentes, havde forældrene jo været nød til at vente lidt .. Siger ikke de skulle vente et kvarter - men måske bare Lige prøve at bruge 5 minutter længere på at lede ELLER have skrevet/ringet et kvarter før de blev hentet at nu var det nu??

Så ved de bare til næste gang (hvis der bliver en næste gang), hvordan de bedre kan håndtere det med hentning på .. Ellers må du selv hente, så er du sikker på, at du får din kæreste med hjem

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

De skriver til ham at de har prøvet at ringe til ham - ikke at de har ledt efter ham..

Det sq heller ikke fordi jeg ikke forstår situationen - men synes stadig det et lidt fejt når de ved jeg ligger herhjemme højgravid og de har lovet haM et lift! Jeg hwntede dEm desuden sidstved var i byen for en måned siden - så det her kunne de vel godt lige have gjort som tak!?

så de har ringet og skrevet`?Måske skal han tjekke sin mobil oftere? Hvad hvis det var dig der havde ringet? så havde  han jo heller ikke hørt den.. tænkt på det?

Jeg hentede dEm desuden sidst de var i byen for en måned siden - så det her kunne de vel godt lige have gjort som tak!?

Den synes jeg ikke er helt fair. 

men han er vel kommet hjem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.