Det sq ikke ok! Hva synes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

Anonym trådstarter

MLT skriver:

Så ved de bare til næste gang (hvis der bliver en næste gang), hvordan de bedre kan håndtere det med hentning på .. Ellers må du selv hente, så er du sikker på, at du får din kæreste med hjem

Jeg hentede som sagt sidste gang ., så jeg har skam gjort noget for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

MLT

Anonym skriver:

Jeg hentede som sagt sidste gang ., så jeg har skam gjort noget for det!

Okay

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

så de har ringet og skrevet`?Måske skal han tjekke sin mobil oftere? Hvad hvis det var dig der havde ringet? så havde  han jo heller ikke hørt den.. tænkt på det?

Jeg hentede dEm desuden sidst de var i byen for en måned siden - så det her kunne de vel godt lige have gjort som tak!?

Den synes jeg ikke er helt fair. 

men han er vel kommet hjem?

Hold da op - jeg synes i er hårde :/ jeg er bare træt af min egen lillebror ikke gider at hjælpe mig/min kæreste eftersom vi er der 100 % for ham! Og at tjekke sin mobil enhang hvert kvarter når ma. Er i byen er vel meget normalt?

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hold da op - jeg synes i er hårde :/ jeg er bare træt af min egen lillebror ikke gider at hjælpe mig/min kæreste eftersom vi er der 100 % for ham! Og at tjekke sin mobil enhang hvert kvarter når ma. Er i byen er vel meget normalt?

hårdt? Det er bare tanker fra mig.. det er bare en realitet. du er højgravid, så jeg ville sige at kæresten skal have mobilen på høj og være et sted hvor han kan høre den.

har han sagt han ikke vil hjælpe ham?
det er et lift..

Anmeld

1. juli 2012

MLT

Yurie skriver:

hårdt? Det er bare tanker fra mig.. det er bare en realitet. du er højgravid, så jeg ville sige at kæresten skal have mobilen på høj og være et sted hvor han kan høre den.

har han sagt han ikke vil hjælpe ham?
det er et lift..

Jeg synes godt nok heller ikke, at vi er hårde, bare fordi at vi ikke mener det samme som dig

Jeg mener som sagt, at de har handlet ok din lillebror og ven (+vennens forældre), og jeg synes ikke på noget tidspunkt, at det lyder til, at din lillebror ikke ønsker at hjælpe - tvært imod! 

Mon ikke du burde tage denne snak med din lillebror? Du lyder virkelig til at være ked af denne hændelse, og det nytter ikke noget, at du 'lader det gå ud over' folk her inde .. 

Mon ikke du har nogen homoner som trykker lidt? Sov på det, og så er det forhåbentlig bedre i morgen.. 

Anmeld

1. juli 2012

TNBC

MLT skriver:

Jeg synes godt nok heller ikke, at vi er hårde, bare fordi at vi ikke mener det samme som dig

Jeg mener som sagt, at de har handlet ok din lillebror og ven (+vennens forældre), og jeg synes ikke på noget tidspunkt, at det lyder til, at din lillebror ikke ønsker at hjælpe - tvært imod! 

Mon ikke du burde tage denne snak med din lillebror? Du lyder virkelig til at være ked af denne hændelse, og det nytter ikke noget, at du 'lader det gå ud over' folk her inde .. 

Mon ikke du har nogen homoner som trykker lidt? Sov på det, og så er det forhåbentlig bedre i morgen.. 

jeg kan heller ikke se at vi er hårde.

det er jo ikke fordi de har efterladt i den anden ende af Dk.

Men hun er nok skuffet

Anmeld

1. juli 2012

Anonym

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Det kan godt være i har ret - men ja jeg er lidt skuffet .. Der ligger også nogle flere ting bag og situationen er lidt kringlet .. Kan da godt læse mig frem til sådan som jeg har beskre et det, at det lyder normalt - men jeg er skuffet over situationen og har ladet min bror det vide, som ikke har gjort yderligere ud af diskussionen - ergo måKhan kunne forstå det lidt fra vores side..

Min kæreste overlevede da og fandt en anden vej hjem, men det da altid surt at blive ladt i stikken - uanset grund..

Så måske kan det hele ses fra flere vinkler, men indrømmer gerne at man måske skulle have kendt hele situationen for at forstå mig og min reaktion

Anmeld

1. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Ja min kæreste og min lillebror har været i byen sammeN og aftaler så at de skal følges hjem, en fælles kammerats forældre skal køre dem hem.. Min lillebror ringer til min kæreste da bilen kommer og fordi det larmer og min kæreste derfor ikke svarer - så kører min lillebror og vennen bare hjen. Et kvarter senere opdager min kæreste opkaldene og ringer tilbage - men der er det for sent ..

Synes sinpelthen det er så fejt bare at smutte på den måde når man har en aftale ?? Min lillebror har godt nok en baby og en sur kæreste derhjemme - men jeg er højgravid og har 2 uger til termin - så er det vel lige så vigtigt?

Eller hva synes i? Er jeg helt galt på den?

hvis de har prøvet at ringe - og nu skriver du opkaldene, dvs. flere opkald. Så har de gjort deres. Jeg forstår nu ikke det store problem, det er ærgeligt, men din kæreste er vel voksen og kan finde ud af at komme hjem selv?

Anmeld

1. juli 2012

Mogensen&Peanot

.hahaa .. Okay - jeg eer åbenbart den eneste der godt ka se det fra din side ! det da fuckiing nederen at når man har lavet en aftale den såå ikk bliver overholdt ... Men synes nu heller ikk helt det lyder som din brors fejl ... Tværtimod de der utålmodiige forældre ... -en anden gang må de sørge for at være samlet de sidste 20 min. Eller tage en taxa (så ska deføls for at ha råd) ...
OG FOLKENS - det er da helt rigtigt at de der forældre ikk vidste om det ville ta 5 min. Eller en halv tiime .... Men - nu var det jo for at han ku komme hjem GODT OG SIKKERT ( endda til sin højgravide kæreste..) - og havde det været mig der havde lovet at kører min søn og hans TO kammerater hjem - så var jeg satme aldrig kørt fra den ene ! han ku lii så godt være kommet til skade ... Synes det er totalt ego og får det dårligt ved tanken om at andre forældre ville kører fra min søn for at ku komme hurtigere hjem under dynen !! De havde ingen ide om hvorfor han ikk svarede de opkald . . . FØJ er min mening !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.