Det sq ikke ok! Hva synes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2012

anjamichell@gmail.com

Jeg forstår dig på den måde, at de skulle ha' aftalt hvornår de ville hjem og DEREFTER ringet efter nogen der kunne komme og hente dem.... Og så kunne de gå ud og vente sammen....
Man ringer ikk selv uden at ha' snakket med den anden om det hvis man har en klar aftale fra starten af....
Men hvis din kæreste vidste at der var blevet ringet efter nogen så burde de vente sammen....

Min kæreste havde ALDRIG fået lov at ta' i byen hvis der var 14 dage til jeg skulle føde!! Hvis du var gået i fødsel og havde ringet havde han heller ikk hørt det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2012

B&J

Anjamichell skriver:

Jeg forstår dig på den måde, at de skulle ha' aftalt hvornår de ville hjem og DEREFTER ringet efter nogen der kunne komme og hente dem.... Og så kunne de gå ud og vente sammen....
Man ringer ikk selv uden at ha' snakket med den anden om det hvis man har en klar aftale fra starten af....
Men hvis din kæreste vidste at der var blevet ringet efter nogen så burde de vente sammen....

Min kæreste havde ALDRIG fået lov at ta' i byen hvis der var 14 dage til jeg skulle føde!! Hvis du var gået i fødsel og havde ringet havde han heller ikk hørt det!!

ej hvor er det bare super godt skrevet

Anmeld

1. juli 2012

Mettefpigen

Anjamichell skriver:

Ajj det havde min kæreste heller ikk.....

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg er glad for at der er nogle der kan se det fra min side! og alle mand er i tyverne, jeg kunne godt have hentet dem, men kammeraten havde allerede aftalt med forældrene, fordi vi alle bor 35 km fra det sted de var i byen.. derfor blev de kørt!

og ja , hvad hvis min kæreste var "væk" af en grund? synes også at de burde have gjort lidt mere .. men helt rigtigt, så havde den mest korrekte løsning været, at de havde aftalt et tidspunkt hvor de skulle hjem, istedet for bare pludselig at ringe at de ville hjem og så forvente at min kæreste kunne finde ud på 5 minutter..

Til de svar med graviditeten: hvis min kæreste har kigget på sin mobil en gang hvert kvarter, så havde vi nok nået det og det var en fest jeg selv mega gerne ville have været til, så derfor sendte jeg ham asfted.. plus han slet ikke drak ret meget, fordi han var klar over muligheden for fødsel..

Anmeld

1. juli 2012

chael

Ej, det er sgu dårlig stil

Kunne han ikke have prøvet at finde ham i stedet?

*C

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Ej, det er sgu dårlig stil

Kunne han ikke have prøvet at finde ham i stedet?

*C

Ja præcis og så når det er min lillebror??? han burde vel "passe på" min kæreste, og især når de har aftalt det??

Anmeld

1. juli 2012

Troldemommi

Jeg ville heller ikke finde mig i at holde og vente midt om natten på en der åbenbart ikke kan klokken...

Monica

Anmeld

1. juli 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Jeg ville heller ikke finde mig i at holde og vente midt om natten på en der åbenbart ikke kan klokken...

Monica

Hvis da bare han havde fået et klokkeslet at vide.................

Anmeld

1. juli 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Hvis da bare han havde fået et klokkeslet at vide.................

skal han være klar uden at vide hvornår ???

Det ændrer jo sagen betydeligt, det stod der ikke noget om i dit indlæg, så ville jeg også være utilfreds, det er da total skørt.

Håber han kom hjem igen :-)

ha en god dag

Monica

Anmeld

1. juli 2012

LilleChelle

Jeg forstår dig godt. Det er sku alles ansvar at alle komme med hjem. Der er ikke én der skal lades i stikken, uanset grund - denne må man tage dagen efter etc. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.