kan jeg gaa i skole og amme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Missq4

Missq4 skriver:

hvis du vil kompiner ammeningen og det at barnet skal ha ud over også skal du søger får at det ikke bliver i flaske da det er nemmer at spise af flaske end af bryst så barne kan/vil midste lysten til bryste.

men der ud over ville jeg nok også vente det er jo den først tid man skal knøtte bånd og lære den lille at kende og det er der at barnet har brug for at mor er der og hendes trykhed

jeg havde ikke set at dit barn så vil være 3 månder så syntes jeg godt du kan når det ikke er længer tid og hvis du prøver at arbejde en god rutine ind så at barnet sover det meste af tiden hvor du er væk og at din svirmor ser barnet tit så det ikke bare er lige pluslig så tror jeg nok det skal gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Rosengreen

Jeg vil bare sige, af erfaring, at det sagtens kan lade sig gøre 

Her handlede det dog om min fritidsinteresse som jeg gik til 3 aftener om ugen. Jeg var væk hjemmefra ca 3 timer. Startende da Mynte var omkring 2 mdr.

Jeg "ammede af" lige inden jeg tog ud af døren og ammede igen når jeg kom hjem. Det fungerede uden de store problemer  Blev hun suten (hvilket var stort set aldrig)  i mellemtiden, jamen så fik hun lidt flaske. Ingen problem 

Skal lige siges at jeg ammede hende fuldt ud til hun var 6 mdr. og delvis til hun var 8-9 mdr. 

Anmeld

27. juni 2012

Vidunderligeunger

Gravid2012 skriver:

naar jeg siger naesten straks, snakker jeg foerst om Januar, saa jeg er jo sammen med bebs de foerste 3 maaneder.... men det maa jeg jo lige taenke over.. syntes bare jeg har set mange moedre som gaar paa arbejde et par uger efter, men det kan godt vaere jeg tager fejl...

nåååh! men 3 mdrs baby er også noget helt helt andet end en på en uge eller to f.eks (som jeg havde forstået det). 

Stadigvæk er det nok ikke det optimale, men jeg kan bedre se meningen i det end før.. Selvfølgelig er en uddannelse vigtig og nødvendig, men det KAN jo tages senere, tænker jeg..

Håber du finder den rigtige løsning for dig og din søn..

ps. Min kæreste fortæller at da han var bebs blev han sendt ud til sin mormor og morfar på en gård, fordi barsel dengang (for 32 år siden) var ca. 3 måneder.. Han fungerer fuldt ud idag

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

Tak alle sammen for jeres svar og meninger....

I er altid til en stor hjaelp

Ha en super aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.