kan jeg gaa i skole og amme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Tvillingemor80

Yurie skriver:

forestil dig 10måneders barsel sammenlagt med 4børn(2sæt tvillinger) 

Har du prøvet det eller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Frk. Himmelblå

Gravid2012 skriver:

Hej alle sammen..... jeg skal foede i oktober, og vil gerne begynde i skole naesten straks bagefter... og vil gerne amme mit barn.

Det er kun fire gange om ugen, 3 timer hver gang.....

3 timer x 4 dage = muligt ??

Kan jeg pumpe maelk ud og laegge det i koeleskabet til min svigermor gir barnet MIT maelk....(hvis - hvor langt tid kan det saa holde?) eller kan man gi erstartningsmaelk indtil jeg kommer hjem, eller skal man ikke "mixe" naar man ammer..?

tak for jeres hjaelp paa forhaand

Jeg vil sige, at det kan du i princippet godt.

Noget andet er, om baby vil være med til det 

Nogen børn vil under ingen omstændigheder tage flaske.. Nogen vil kun have flaske af mor eller far osv. osv.

Og det er svært at time, at baby spiser sig mæt umiddelbart inden du skal gå. Det kan sagtens være, den lille "ikke lige er sulten", men så bliver det to minutter efter, du er gået.

Så du bliver nødt til at vente og se. 

Anmeld

27. juni 2012

Mulle73

Når jeg tænker tilbage på den første tid med min søn, så var det meget hårdere end jeg nogensinde havde forestillet mig. Altså bare dèt med, at man ikke fik sin søvn gjorde jo, at man konstant var træt.

Jeg ville ikke have kunnet klare at gå i skole samtidig, men vi er jo alle forskellige. Du kan måske prøve det, og så slutte hvis det ikke går?

Anmeld

27. juni 2012

TNBC

Tvillingemor90 skriver:

Har du prøvet det eller ?

nej men her hvor jeg er det sådan. Hun startede på arbejde i marts, da drengene var 4måneder

Anmeld

27. juni 2012

FrkT

Gravid2012 skriver:

ps. Altsa 1 1/2 time i skolen og 1 1/2 time med cykel...

Okay, så synes jeg altså godt at du kan. Men som andre skriver, sørg for at amningen kører optimalt inden, og væn evt. barnet til at få fra flaske 1-2 gange om dagen på samme tid, som du påtænker at være i skole

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

FrkT skriver:

Okay, så synes jeg altså godt at du kan. Men som andre skriver, sørg for at amningen kører optimalt inden, og væn evt. barnet til at få fra flaske 1-2 gange om dagen på samme tid, som du påtænker at være i skole

okay mange tak for dit svar

Anmeld

27. juni 2012

FrkT

Gravid2012 skriver:

okay mange tak for dit svar

Velbekomme

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

Mulle73 skriver:

Når jeg tænker tilbage på den første tid med min søn, så var det meget hårdere end jeg nogensinde havde forestillet mig. Altså bare dèt med, at man ikke fik sin søvn gjorde jo, at man konstant var træt.

Jeg ville ikke have kunnet klare at gå i skole samtidig, men vi er jo alle forskellige. Du kan måske prøve det, og så slutte hvis det ikke går?

ja du har ret

tak for dit svar...

Anmeld

27. juni 2012

Gravid2012

Frk. Himmelblå skriver:

Nogen børn vil under ingen omstændigheder tage flaske.. Nogen vil kun have flaske af mor eller far osv. osv.

Og det er svært at time, at baby spiser sig mæt umiddelbart inden du skal gå. Det kan sagtens være, den lille "ikke lige er sulten", men så bliver det to minutter efter, du er gået.

ja det er nok rigtig... nu maa jeg se hvordan det gaar.... tak for dit svar

Anmeld

27. juni 2012

FrkT

Frk. Himmelblå skriver:

Er helt enig med dig

Men igen, trådstarter kan jo også risikere at få et barn som absolut ikke vil amme men kun vil have flaske - så giver det jo helt sig selv, eller hun kan risikere ikke at have mælk (nok) til barnet alligevel... de ting kan man jo ikke forudse

Og ja, hun kan jo altid springe fra uddannelsen, hvis det ikke går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.