Anonym skriver:
Mit hjerte bløder på det groveste .
Jeg har idag valgt at forlade min kæreste 

Sammen har vi et barn , Og vi venter endnu et . Fuck hvor gør det ondt inden i jeg pludselig skal være alene mor , og nu til to børn .
Men jeg kan og vil ikke acceptere at blive kaldt hverken luder kælling so eller noget andet .
Problemet opstår når vi er nogen steder og der kommer sprut på bordet , min x kan ikke finde ud af hvornår grænsen er nåede hvornår man tager hjem når man har et barn som er træt , jeg ender altid med at tage grædende hjem med et umuligt barn Og et hjerte som endnu engang er revet i 1000 stk .
Jeg skal hver gang stå model til en sviner af den anden verden idag var det jeg var en doven latterlig kælling som altid sidder på min flade røv og ikk lave, noget .
Skal siges jeg desværre er arbejdsløs men jeg ordner alt her hjemme virkelig alt og tager mig af vores barn hver dag .
Alligevel er intet godt nok , jeg bruger udnødige penge på vores barn Og kommende barn osv osv .
Arg Jeg er helt ødelagt inden i . Mit hjerte er revet helt ud og jeg kan slet ikke sove .
FLOT AT DU HAR TÆNKT PÅ DIG SELV
.. for den behandling er INGEN tjent med..
så jeg håber for dig at du kommer til at klare det rigtig godt når du har dig selv og dit barn (snart dine børn) at tænke på..
og hvis han ikke kan finde ud af at være der for hans børn nu hvor i ikke er sammen længere, så er der heldigvis hjælp at få
Kram til dig.. og GODT GÅET 
(ps, sikke en dårlig kæreste/far han har været
)
Anmeld