mit hjerte bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. juni 2012

Anonym trådstarter

Mit hjerte bløder på det groveste .
Jeg har idag valgt at forlade min kæreste
Sammen har vi et barn , Og vi venter endnu et . Fuck hvor gør det ondt inden i jeg pludselig skal være alene mor , og nu til to børn .
Men jeg kan og vil ikke acceptere at blive kaldt hverken luder kælling so eller noget andet .
Problemet opstår når vi er nogen steder og der kommer sprut på bordet , min x kan ikke finde ud af hvornår grænsen er nåede hvornår man tager hjem når man har et barn som er træt , jeg ender altid med at tage grædende hjem med et umuligt barn Og et hjerte som endnu engang er revet i 1000 stk .
Jeg skal hver gang stå model til en sviner af den anden verden idag var det jeg var en doven latterlig kælling som altid sidder på min flade røv og ikk lave, noget .
Skal siges jeg desværre er arbejdsløs men jeg ordner alt her hjemme virkelig alt og tager mig af vores barn hver dag .
Alligevel er intet godt nok , jeg bruger udnødige penge på vores barn Og kommende barn osv osv .
Arg Jeg er helt ødelagt inden i . Mit hjerte er revet helt ud og jeg kan slet ikke sove .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

twinboys

Anonym skriver:

Sammen har vi et barn , Og vi venter endnu et . Fuck hvor gør det ondt inden i jeg pludselig skal være alene mor , og nu til to børn .
Men jeg kan og vil ikke acceptere at blive kaldt hverken luder kælling so eller noget andet .
Problemet opstår når vi er nogen steder og der kommer sprut på bordet , min x kan ikke finde ud af hvornår grænsen er nåede hvornår man tager hjem når man har et barn som er træt , jeg ender altid med at tage grædende hjem med et umuligt barn Og et hjerte som endnu engang er revet i 1000 stk .
Jeg skal hver gang stå model til en sviner af den anden verden idag var det jeg var en doven latterlig kælling som altid sidder på min flade røv og ikk lave, noget .
Skal siges jeg desværre er arbejdsløs men jeg ordner alt her hjemme virkelig alt og tager mig af vores barn hver dag .
Alligevel er intet godt nok , jeg bruger udnødige penge på vores barn Og kommende barn osv osv .
Arg Jeg er helt ødelagt inden i . Mit hjerte er revet helt ud og jeg kan slet ikke sove .

Ville lige sende dig et varmt cyberkram... Tanker til dig

Majbritt

Anmeld

24. juni 2012

TeamRocket

Du skal ikke finde dig i det. sådan en klovn, alkohol er bare noget værre lort for de der ikke kan styre det! Men det er ingen undskyldning for ikke at tage hensyn til sin gravide kæreste og især sit barn.. Du får lige et stort kram kan forstille mig det er svært at være dig lige nu. Har han slet ikke tilbudt at droppe alkohol ? Ville jeg nok gøre hvis jeg mistede min familie pga det lort.

Anmeld

24. juni 2012

Alex R.

Rigtig flot klaret at du er gået fra ham! Kæmpe kram fra mig!

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Du skal ikke finde dig i det. sådan en klovn, alkohol er bare noget værre lort for de der ikke kan styre det! Men det er ingen undskyldning for ikke at tage hensyn til sin gravide kæreste og især sit barn.. Du får lige et stort kram kan forstille mig det er svært at være dig lige nu. Har han slet ikke tilbudt at droppe alkohol ? Ville jeg nok gøre hvis jeg mistede min familie pga det lort.

Næ det har han ikke tilbudt , han drikker glædeligt videre kan jeg se .
Han har lige skrevet på face nemlig , så var det satme Det , en ulykke kommer sjældent alene . Så det er bare top doller jo , man har virkelig betydet meget kan jeg se .
Ja nu bløder ens hjerte endnu mere ..

På en måde ønskede jeg vi kunne finde ud af det her , men nej jeg kan mærke det på ingen måde er det han ønsker , eller os så er han bare så fuld nu at han skriver sådan der . Ingen skal jo se Han er svag .

Anmeld

24. juni 2012

Maalene

24. juni 2012

modesty

Det lyder som et usundt forhold og jeg ønsker dig held og lykke i dit nye liv. Men må jeg spørge hvorfor du har valgt at få endnu et barn med sådan en mand?

Anmeld

24. juni 2012

B&J

tror det er hårdt at skal til at stå alene med 2 børn men hold da op hvor tror jeg også det er skønt især på den måde du beskriver ham på

jeg sender dig de største og varmeste krammer man skal ikke finde sig i noget

Anmeld

24. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Kæmpe krammer til dig. Flot du fik sagt fra!

Anmeld

24. juni 2012

babymus77

Kæmpe kram!!!! Hvis du har brug for råd eller noget så smid en privat besked!! Kram:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.