mit hjerte bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Anonym trådstarter

JEg takker mange gange for krammer osv i har sendt mig .
Ja det er sku en virkelig hård tid ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Mit hjerte bløder på det groveste .
Jeg har idag valgt at forlade min kæreste
Sammen har vi et barn , Og vi venter endnu et . Fuck hvor gør det ondt inden i jeg pludselig skal være alene mor , og nu til to børn .
Men jeg kan og vil ikke acceptere at blive kaldt hverken luder kælling so eller noget andet .
Problemet opstår når vi er nogen steder og der kommer sprut på bordet , min x kan ikke finde ud af hvornår grænsen er nåede hvornår man tager hjem når man har et barn som er træt , jeg ender altid med at tage grædende hjem med et umuligt barn Og et hjerte som endnu engang er revet i 1000 stk .
Jeg skal hver gang stå model til en sviner af den anden verden idag var det jeg var en doven latterlig kælling som altid sidder på min flade røv og ikk lave, noget .
Skal siges jeg desværre er arbejdsløs men jeg ordner alt her hjemme virkelig alt og tager mig af vores barn hver dag .
Alligevel er intet godt nok , jeg bruger udnødige penge på vores barn Og kommende barn osv osv .
Arg Jeg er helt ødelagt inden i . Mit hjerte er revet helt ud og jeg kan slet ikke sove .

Du fortjener bedre 

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Du fortjener bedre 

Tak

Anmeld

24. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

24. juni 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Tak

Anmeld

24. juni 2012

sne190810

modesty skriver:

Det lyder som et usundt forhold og jeg ønsker dig held og lykke i dit nye liv. Men må jeg spørge hvorfor du har valgt at få endnu et barn med sådan en mand?

Jeg undrede mig over samme. Hans adfærd er vel ikke kommet over natten ..

Lorte situation at stå i med lille barn+ et i maven. Håber du får styr på dit liv og kommer godt ud på den anden side

Anmeld

24. juni 2012

Muffin_girl

KRAM fra mig 

Anmeld

24. juni 2012

DitteFisk

Folkens - TS har nok alligevel IKKE behov for spørgsmål om hvorfor hun valgte at få børn med den mand lige nu. For sådan ligegr landet, og hvem har dog lyst til at skulle redegøre for det, når hun lige har brudt med ham?? 

TS, hvor er det flot at du tager dig selv (og dine børn) i største betragtning nu. I har ikke fortjent det. DU fortjener ikke de grimme ord, og der er en mand derude der med glæde behandler dig med allerstørste respekt  som du fortjener. 

Det er virkelig hårdt lige nu. Det gør ondt og det skal mærkes. Der må stortudes og du skal give dig selv lov til at være ked af det og vred. På den måde er det lettere at komme over på den anden side. For der kommer du over  

Held og lykke med dit nye liv. 

Anmeld

24. juni 2012

Ciss

Det lyder, som om du har taget den rigtige beslutning!

Anmeld

24. juni 2012

FruK

Det lyder som den rigtige beslutning... Men ja, det er møg-hårdt alligevel! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.