mit hjerte bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

maria_wlt

Det lyder for mig som den helt rigtige beslutning... 

Men synes dog at man skulle have gjort en del inden man fik børn i stedet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

tarkoflen

Der er INGEN der skal kaldes for grimme ord, om han er fuld eller ej, det gør man bare ikke! Sådan nogle ord skal man ikke lære sine børn og derved sige, at det er ok at tale sådan til hinanden!

Jeg er helt sikker på, at du har taget den rigtige beslutning, selvom den helt sikkert er hård! Men så godt gået og godt du tænker på dig selv og dine børn, l fortjener så meget bedre

Jeg sender masser af varme i din retning.

Jeg er sikker på at du kommer styrket ud på den anden side!

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

JEG takker endnu engang for svar og kram . Og jeg orker ikke pt svare jer enkelt vis .
Og desuden var tingen ret så perfekte inden vi fik den første . og det har kørt fint igennem det meste af den her graviditet . Så meget muligt i undre jer . Men nogen gange tror man bare man træffes de rigtige valgt .
Og det er selvfølgelig ikke fedt at sidde alene med 2 børn , men det er jeg nok ikke den eneste i dk for gør.

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Der er INGEN der skal kaldes for grimme ord, om han er fuld eller ej, det gør man bare ikke! Sådan nogle ord skal man ikke lære sine børn og derved sige, at det er ok at tale sådan til hinanden!

Jeg er helt sikker på, at du har taget den rigtige beslutning, selvom den helt sikkert er hård! Men så godt gået og godt du tænker på dig selv og dine børn, l fortjener så meget bedre

Jeg sender masser af varme i din retning.

Jeg er sikker på at du kommer styrket ud på den anden side!

TUsind tusind tak for dit svar . Det varmes at man ikke bare skal ned gøres for sine handling her i livet . Kan godt være man ikke altid træffes de rigtige valg. Men jeg vil aldrig være for uden mine børn , heller ikke selvom deres far ikke altid taler lige pænt .

Anmeld

24. juni 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

TUsind tusind tak for dit svar . Det varmes at man ikke bare skal ned gøres for sine handling her i livet . Kan godt være man ikke altid træffes de rigtige valg. Men jeg vil aldrig være for uden mine børn , heller ikke selvom deres far ikke altid taler lige pænt .

Det var så lidt!

Nu skal du bare på fode igen, så du og dine børn kan få et skønt liv! Er sikker på der når du engang er klar til det, kommer en dejlig mand, der vil dig og dine børn det bedste

Rigtig meget held og lykke med det

Anmeld

24. juni 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det var så lidt!

Nu skal du bare på fode igen, så du og dine børn kan få et skønt liv! Er sikker på der når du engang er klar til det, kommer en dejlig mand, der vil dig og dine børn det bedste

Rigtig meget held og lykke med det

Tusind tusind tak skal du have ..

Anmeld

24. juni 2012

Fru.Mäes <3

herfa, ønsker dig ALT mulig held og lykke i fremtiden!!

Og  for at du tager dit barn og forlader ham!!

Tror der er MANGE som bare lader "grimme og nedladende ord" passere og måske ignorere problemet!! Så FLOT af dig!!!

Krams Rikke

Anmeld

24. juni 2012

Mathilde

Hold da op tænk at det er vigtigere at drikke, end at være en del af dit liv samt jeres fælles børn.... Hvor er det trist og det undrer mig, at han ikke foreslår, at undvære alkohol, hvis det er i de situationer, det går galt...

Hvor er det synd for dig! Men du fortjener bestemt bedre. Det er et stort arbejde, at holde hus, passe barn, stå for mad, vasketøj, indkøb osv. Ærgeligt han ikke kan se det

Stort kram

Anmeld

24. juni 2012

Aprilmor11

Gigl skriver:

Folkens - TS har nok alligevel IKKE behov for spørgsmål om hvorfor hun valgte at få børn med den mand lige nu. For sådan ligegr landet, og hvem har dog lyst til at skulle redegøre for det, når hun lige har brudt med ham?? 

TS, hvor er det flot at du tager dig selv (og dine børn) i største betragtning nu. I har ikke fortjent det. DU fortjener ikke de grimme ord, og der er en mand derude der med glæde behandler dig med allerstørste respekt  som du fortjener. 

Det er virkelig hårdt lige nu. Det gør ondt og det skal mærkes. Der må stortudes og du skal give dig selv lov til at være ked af det og vred. På den måde er det lettere at komme over på den anden side. For der kommer du over  

Held og lykke med dit nye liv. 

Lige mine ord. Super skrevet.

Anmeld

24. juni 2012

modesty

Anonym skriver:

Hov, der er ingen der nedgør, jeg stillede bare et spørgsmål. Som du så svarede på, hvilket får mig til at tænke om det kan være at din mand har fået en efterfødselsdepression? Hvis problemerne er opstået under/efter graviditeten? Jeg siger ikke at jeres forhold kan reddes, men måske han kunne få noget hjælp for sine problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.