Blander jeres mænd sig også? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

2721

Nej, det gør han ikke. Og det skal han heller ikke. Jeg betaler jeg bestemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

twinny

Her hjemme tager vi ud og køber tøj sammen. 

Anmeld

23. juni 2012

MorDk

Her er det mig der sørger for at købe tøj til Bassen. Vi bruger for det meste børnepengene... men ellers deles vi lidt om at betale (primært er det min epenge der bliver brugt) Min kæreste sys altid jeg køber godt og pænt tøj. Kæresten kom engang hjem med en skøn Okker Gokker Jakke til bassen... (jeg blev noget overrasket) *S* Han har også købt andre lækre ting til ham... *S* Men det er primært mig det står får det.

Anmeld

23. juni 2012

bøllen

Her er det mig der køber til ungerne og han blander sig ikke i hverken pris eller hvad der bliver købt . Viser ham hvad der bliver købt tror han stoler på min dømme kraft . Jeg spørg ind imellem om hans mening i forhold til indkøb men får aldrig et negativt svar . En sjælden gang har han været med de store på indkøb men det er også nemt, de ved selv hvad de vil have, så han skal bare betale . 

Anmeld

23. juni 2012

FruStolpe

AnnaKJ skriver:

.. når I køber tøj til børnene? 

Jeg er ved at være ret så træt af at manden konstant kommer med kommentarer til hvad der bliver købt af tøj. Baby kan komme når som helst, og hun skal da have tøj på kroppen!  

Den eneste gang han nogensinde har købt et stykke tøj til Lærke, var da hun blev født og skulle hjem fra sygehuset, ellers er det mig der har købt alt hendes tøj (bortset fra gaver) og det samme til baby - burde det så ikke være mig selv der afgør hvad de har behov for, når nu det er mig der køber det? 

Jeg er selv blevet rigtig god til at købe lækkert tøj, brugt til en rigtig god pris, så prisen kan han da ikke klage over

Hvad gør jeres mænd?

Min mand blander sig aldrig i hvad jeg bruger penge på. Som han siger, "så længe han får mad på bordet hverdag"

Til gengæld kan jeg godt mugge lidt når jeg kommer hjem og han har været forbi Toys R Us og har købt en stor elektrisk bil

Anmeld

23. juni 2012

Lone Jakobsen

her svinger det vist lidt.

vi arver en del tøj, især til mindste mand, så hvis jeg køber noget til ham, så kan han sagtens finde på at kommentere det ( han mangler nemlig aldrig noget)

men hvis jeg køber til de andre er det sjældent at han kommentere det. vi snakker om hvad børnene mangler, og så er det gerne mig der hjælper dem med at finde det rigtige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.