Blander jeres mænd sig også? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Jeg synes også det er super hygge at købe tøj, men det er egentlig sjældent at jeg går i butikker for at købe - det foregår mest på nettet

Synes bare det er irriterende at få "dumme"-kommentarer hele tiden, når han aldrig selv køber noget

Det har min mand gjort én gang. Det med at komme med dumme kommentare på noget han ikke vil hjælpe med alligevel. Så fik han også besked om at enten blandede han sig og deltog eller også blandende han sig udenom! Som jeg ser det er det noget andet hvis det er et økonomisk problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

PernilleogLouis

Her er det mig som køber det meste tøj og jeg køber meget af det manden er bare glad for at jeg køber godt tøj til ham og at hans dreng altid har pænt tøj på kroppen

Anmeld

23. juni 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Nu tænkte jeg også bare mere på hvis det f.eks. kun var dig der købte og betalte, så burde han da ikke blande sig? 

Nej det burde han slet ikke gør... så ville jeg nok lige fortælle ham et par ord for ja man skal jo have tøj til sine børn

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Det har min mand gjort én gang. Det med at komme med dumme kommentare på noget han ikke vil hjælpe med alligevel. Så fik han også besked om at enten blandede han sig og deltog eller også blandende han sig udenom! Som jeg ser det er det noget andet hvis det er et økonomisk problem

Præcis

Her er det ikke et økonomisk problem, men han synes bare de får for meget tøj  Baby har 2 trøjer og 1 t-shirt - det er da klart jeg leder så  

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

kicha skriver:

Her er det mig som køber det meste tøj og jeg køber meget af det manden er bare glad for at jeg køber godt tøj til ham og at hans dreng altid har pænt tøj på kroppen

Ja, her er manden da også glad for at Lærke altid er pæn i tøjet og at baby også bliver det, men når han ikke selv gider deltage i indkøb af tøjet, så skal han da heller ikke blande sig i hvad der bliver købt  

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

B&J skriver:

Nej det burde han slet ikke gør... så ville jeg nok lige fortælle ham et par ord for ja man skal jo have tøj til sine børn

Nemlig

Ihhh de mænd altså 

Anmeld

23. juni 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Præcis

Her er det ikke et økonomisk problem, men han synes bare de får for meget tøj  Baby har 2 trøjer og 1 t-shirt - det er da klart jeg leder så  

Ja det er jo ikke meget.

Mon ikke han bare brokker sig for at holde sig vågen?

Anmeld

23. juni 2012

Nattøs

han har ikke blandet sig i tøj køb mere de almindlige ting køb 

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Ja det er jo ikke meget.

Mon ikke han bare brokker sig for at holde sig vågen?

Hehe det kan være  

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Nattøs skriver:

han har ikke blandet sig i tøj køb mere de almindlige ting køb 

Ja der deltager manden her også Eller ihvertfald når det kommer til autostole, babyalarmer og sådan - så er han bare helt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.