Blander jeres mænd sig også? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
45 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

AnnaK89

.. når I køber tøj til børnene? 

Jeg er ved at være ret så træt af at manden konstant kommer med kommentarer til hvad der bliver købt af tøj. Baby kan komme når som helst, og hun skal da have tøj på kroppen!  

Den eneste gang han nogensinde har købt et stykke tøj til Lærke, var da hun blev født og skulle hjem fra sygehuset, ellers er det mig der har købt alt hendes tøj (bortset fra gaver) og det samme til baby - burde det så ikke være mig selv der afgør hvad de har behov for, når nu det er mig der køber det? 

Jeg er selv blevet rigtig god til at købe lækkert tøj, brugt til en rigtig god pris, så prisen kan han da ikke klage over

Hvad gør jeres mænd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Nettemor

Det blander min mand sig ikke så meget i.. Men nu er det også mega sjældent jeg køber tøj til Bassen for vi har en kæmpe mega stor familie kasse(KASSER i mængder) og der er rigtig meget tøj i. Så har altid masser af tøj. Derudover får jeg end el af min super søde veninde som har en dreng der er et par år ældre end min Så det er meget lidt jeg selv køber i de forskellige str. Det er mest for hyggen

Anmeld

23. juni 2012

B&J

min kæreste han køber også gerne tøj til daniel og som jeg selv gør også så her hjemme er vi meget 50/50

Anmeld

23. juni 2012

Henriette Aaby

Selvfølgelig er min mand med indover indkøb af tøj til ungerne. Altså i den forstand, at jeg har overblikket over hvad der mangler, og så taler vi om, hvor vidt der er råd til det eller ej. Men nu køber jeg sjældent dyrt mærketøj.

Mange hilsner

Henriette

Anmeld

23. juni 2012

Nattøs

AnnaKJ skriver:

.. når I køber tøj til børnene? 

Jeg er ved at være ret så træt af at manden konstant kommer med kommentarer til hvad der bliver købt af tøj. Baby kan komme når som helst, og hun skal da have tøj på kroppen!  

Den eneste gang han nogensinde har købt et stykke tøj til Lærke, var da hun blev født og skulle hjem fra sygehuset, ellers er det mig der har købt alt hendes tøj (bortset fra gaver) og det samme til baby - burde det så ikke være mig selv der afgør hvad de har behov for, når nu det er mig der køber det? 

Jeg er selv blevet rigtig god til at købe lækkert tøj, brugt til en rigtig god pris, så prisen kan han da ikke klage over

Hvad gør jeres mænd?

her brokker han sig ikke  for jeg køber ikke mere, da vi købte to sække for nogle måneder siden og få flere sække her inden snart 

Anmeld

23. juni 2012

Ditte-3

ja jeg kan ik bare købe tøj til ungerne eller den bette ny

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Det blander min mand sig ikke så meget i.. Men nu er det også mega sjældent jeg køber tøj til Bassen for vi har en kæmpe mega stor familie kasse(KASSER i mængder) og der er rigtig meget tøj i. Så har altid masser af tøj. Derudover får jeg end el af min super søde veninde som har en dreng der er et par år ældre end min Så det er meget lidt jeg selv køber i de forskellige str. Det er mest for hyggen

Jeg synes også det er super hygge at købe tøj, men det er egentlig sjældent at jeg går i butikker for at købe - det foregår mest på nettet

Synes bare det er irriterende at få "dumme"-kommentarer hele tiden, når han aldrig selv køber noget

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

B&J skriver:

min kæreste han køber også gerne tøj til daniel og som jeg selv gør også så her hjemme er vi meget 50/50

Nu tænkte jeg også bare mere på hvis det f.eks. kun var dig der købte og betalte, så burde han da ikke blande sig? 

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Henriette Aaby skriver:

Selvfølgelig er min mand med indover indkøb af tøj til ungerne. Altså i den forstand, at jeg har overblikket over hvad der mangler, og så taler vi om, hvor vidt der er råd til det eller ej. Men nu køber jeg sjældent dyrt mærketøj.

Mange hilsner

Henriette

Okay

Her har jeg både ansvaret for overblikket over hvad de mangler og hvad der skal købes, manden interesserer sig ikke for at købe børnetøj, så de der smarte kommentarer synes jeg godt han må pakke væk, når han alligevel ikke interesserer sig for det

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Nattøs skriver:

her brokker han sig ikke  for jeg køber ikke mere, da vi købte to sække for nogle måneder siden og få flere sække her inden snart 

Hold da op

Jeg synes heller ikke, at manden her i huset burde klage, når det er købt brugt og billigt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.