Blander jeres mænd sig også? ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

B&J

AnnaKJ skriver:

Nemlig

Ihhh de mænd altså 

jaa de er nogle bøller de er ikke til at undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

chael

Han blander sig ikke. Det har ikke hans interesse

*c

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

chael skriver:

Han blander sig ikke. Det har ikke hans interesse

*c

Se, det kunne min mand lære noget af '

Det interesserer ham ikke, men alligevel kommer han med en masse smarte kommentarer til det 

Anmeld

23. juni 2012

Nattøs

AnnaKJ skriver:

Ja der deltager manden her også Eller ihvertfald når det kommer til autostole, babyalarmer og sådan - så er han bare helt med

her er det mest om det er nødvendigt nu og her :

Anmeld

23. juni 2012

PernilleogLouis

AnnaKJ skriver:

Ja, her er manden da også glad for at Lærke altid er pæn i tøjet og at baby også bliver det, men når han ikke selv gider deltage i indkøb af tøjet, så skal han da heller ikke blande sig i hvad der bliver købt  

Er det fordi han syns du køber for meget eller er det som du køber han ik altid syns om? (spørg bare af nysgerrighed )

Anmeld

23. juni 2012

chael

AnnaKJ skriver:

Se, det kunne min mand lære noget af '

Det interesserer ham ikke, men alligevel kommer han med en masse smarte kommentarer til det 

Ha ha

Min kæreste kan da godt lide ungerne er klædt pænt på. Men han blander sig ikke

*C

Anmeld

23. juni 2012

Mettefpigen

Herhjemme er det mig der køber og han siger ikk noget.. Kun når han synes at jeg har købt meget.... Men han har ikk noget at sige.. Når det kun er mig der køber til bassen, så skal han ikk sige noget, så må han selv få fingeren ud og tjekke hvad han har af tøj og købe noget til ham..

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

kicha skriver:

Er det fordi han syns du køber for meget eller er det som du køber han ik altid syns om? (spørg bare af nysgerrighed )

Han har vist bare en generel mening om at kvinder køber for meget tøj

Anmeld

23. juni 2012

AnnaK89

Mettefpigen skriver:

Herhjemme er det mig der køber og han siger ikk noget.. Kun når han synes at jeg har købt meget.... Men han har ikk noget at sige.. Når det kun er mig der køber til bassen, så skal han ikk sige noget, så må han selv få fingeren ud og tjekke hvad han har af tøj og købe noget til ham..

Præcis - lige min mening  

Anmeld

23. juni 2012

VNB

min kæreste siger ikke noget til det når jeg køber tøj til Viktor... Han kan selv finde på at købe noget hvis han lige ser noget som er vildt sødt  

en dag da han havde været inde i byen efter noget kom han hjem med de sødeste små ternede skater-shorts til Viktor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.