Endelig ruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Ja, det var godt jeg ikke vidste det er spændt på at høre fra dig d.04.07 eller d. 06.07.12 og træthed er ellers også et rigtigt godt og possitivt tegn

Gik selv inde på Riget og har kun possitivt at fortælle om dem

Jeg er bestemt også spændt

Vi er rigtig glade for at gå på Riget. De er meget søde og proffesionelle. Forhåbentllig kan de også hjælpe os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Fidus

Hej igen

Uhaaa, det kan jeg sørme godt forstå, jeg håber virkelig for jer at det lykkedes denne gang og ja, de er meget proffesionelle og rigtig søde derinde og svare gerne på hvert et spørgsmål man stiller dem jeg krydser som sagt alt hvad der kan krydses for jer 

Jeg fortsatte på Lutinus resten af den dag, jeg var inde og fik taget BP. Jeg tror på at det var godt for mig og graviditeten, også selvom de sagde til mig at jeg ikke skulle stoppede selvfølgelig dagen efter BP

Anmeld

25. juni 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Hej igen

Uhaaa, det kan jeg sørme godt forstå, jeg håber virkelig for jer at det lykkedes denne gang og ja, de er meget proffesionelle og rigtig søde derinde og svare gerne på hvert et spørgsmål man stiller dem jeg krydser som sagt alt hvad der kan krydses for jer 

Jeg fortsatte på Lutinus resten af den dag, jeg var inde og fik taget BP. Jeg tror på at det var godt for mig og graviditeten, også selvom de sagde til mig at jeg ikke skulle stoppede selvfølgelig dagen efter BP

Bare et lille råd. Det er en god ide at citere det indlæg, som du svarer på. Så er du sikker på, at den anden bruger for en meddelelse om det

Ja, de har altid taget sig tid til at svare på de spørgsmål, vi har haft. Også selvom det har været midt i ÆO eller hvor de har lidt travlt.

De har også sagt til mig, at jeg skal tage Lutinus indtil jeg får svar på prøven. Men jeg glæder mig til at slippe for at tage det, det er noget ulækkert stads

Anmeld

25. juni 2012

Fidus

Putomanen skriver:

Bare et lille råd. Det er en god ide at citere det indlæg, som du svarer på. Så er du sikker på, at den anden bruger for en meddelelse om det

Ja, de har altid taget sig tid til at svare på de spørgsmål, vi har haft. Også selvom det har været midt i ÆO eller hvor de har lidt travlt.

De har også sagt til mig, at jeg skal tage Lutinus indtil jeg får svar på prøven. Men jeg glæder mig til at slippe for at tage det, det er noget ulækkert stads

Tak for rådet, det er noteret og ja, det er noget værre klistret stads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.