Endelig ruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg synes godt nok også at det lyder mærkeligt. Især fordi jeg har prøvet 3 ÆO nu, og der er ikke sagt noget som helst. Jeg tisser altid af før, fordi jeg synes det er ubehageligt at ligge på bordet og slappe af, hvis jeg skal tisse

Men så var det godt at det hjalp at presse på maven i stedet.

Jeg er godt nok også sprunget ned af bordet de fleste gange og løbet ud på toilettet. Det hjælper jo ikke ligefrem at de roder rundt dér, når man i forvejen skal tisse

HVilken klinik er det I går på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

nielsen80

Hold op hvor jeg håber det er din tur nu!

Anmeld

24. juni 2012

Ellingsen

Krydser hvad der krydses kan. og håber på det bedste for jer

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Jeg er godt nok også sprunget ned af bordet de fleste gange og løbet ud på toilettet. Det hjælper jo ikke ligefrem at de roder rundt dér, når man i forvejen skal tisse

HVilken klinik er det I går på?

Ja, det er rigtig ubehageligt, hvis man skal tisse. Man er vildt bange for at komme til at tisse på lægen

Vi går på Riget. Vi er rigtig glade for dem, og de har da været ret gode til at informere os. Så det er mærkeligt, at de ikke har fortalt noget om det.

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Ja, det var tidligt,tog chancen alligevel på daværende tidspunkt da jeg tog graviditetstesten, var jeg overhoved ikke klar over at en ægløsningssprøjte og stikpillerne kunne have indflydelse på en graviditetstest, det var først da jeg kom ind på det her forum at jeg fandt ud af det åhh, det er jeg ked af at høre, så er det nok bedst at du venter til blodprøven, så du ikke bliver for skuffet og JA, vente tiden føles lang 

De første tidlige tegn jeg mærkede, var at jeg pludseligfra den ene dag til den anden, blev ekstrem træt, så prøv at ligge mærke til din krops signaler

Uh nej, så var det nok meget godt, at du ikke vidste det. Det er vist også langt fra altid, at den stadig kan spores i kroppen efter så lang tid, men det er godt nok trist at tro man har en positiv test pga. æl-sprøjten

Jeg tror i hvertfald jeg venter til den "almindelige" testdag d. 4/7 eller BP d. 6/7.

Puha, min krop går igennem alle symptomerne ved hvert forsøg. Men sidste gang ved bio havde jeg næsten ingen symptomer. Så jeg tør faktisk kun at stole på en test. Ellers bilder jeg mig selv en masse ind  Men træthed har jeg faktisk aldrig oplevet (ud over den normale sløvhed ).

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

Hold op hvor jeg håber det er din tur nu!

Tusind tak, det varmer bare så meget!!!

Det håber jeg bestemt også at det er

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Ellingsen skriver:

Krydser hvad der krydses kan. og håber på det bedste for jer

Tusind tak, det er så dejligt med alt den opbakning herinde

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, det er rigtig ubehageligt, hvis man skal tisse. Man er vildt bange for at komme til at tisse på lægen

Vi går på Riget. Vi er rigtig glade for dem, og de har da været ret gode til at informere os. Så det er mærkeligt, at de ikke har fortalt noget om det.

Meget mærkeligt.

for at du ikke behøver at skulle alt det igennem igen

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Meget mærkeligt.

for at du ikke behøver at skulle alt det igennem igen

Tak

Anmeld

24. juni 2012

Fidus

Ja, det var godt jeg ikke vidste det er spændt på at høre fra dig d.04.07 eller d. 06.07.12 og træthed er ellers også et rigtigt godt og possitivt tegn

Gik selv inde på Riget og har kun possitivt at fortælle om dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.