Endelig ruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det må man sige. Og Ønskebarn74 har jo egentlig tyvstartet lidt, så lad os følge i de spor

Jaaaa, 3 er en rigtig god start på en kæmpe bølge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Aldrig tisse lige før ÆO

Har de slet ikke fortalt dig på klinikken at du ikke må tisse i et par timer inden? Og helst drikke et stort glas vand inden du kører hjemmefra.

Nå, men det er jo lidt sent at komme med gode råd nu

Nej, det er jeg aldrig blevet fortalt. Det havde jo hjulpet en del gange, hvis jeg havde vist det alle gangene  Det har bestemt ikke været sjovt nogen af gangene.

Men, som du skriver, så kommer jeg nok aldrig til at bruge det råd

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Jemion skriver:

Årh

Krydser på livet løs får at det er jeres tur og jeres lille guldæg bliver hvor det skal

Tusind tak

Jeg håber virkelig, at dette er lykkens gang for os, og at der kommer en lille ønskebebs til os om 9 måneder

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Nej, det er jeg aldrig blevet fortalt. Det havde jo hjulpet en del gange, hvis jeg havde vist det alle gangene  Det har bestemt ikke været sjovt nogen af gangene.

Men, som du skriver, så kommer jeg nok aldrig til at bruge det råd

Hvor mærkeligt. Forrige gang havde jeg glemt det, og havde lige været ude og tisse, og fik nærmest skæld ud

På den klinik hvor vi går nu, står der på toiletdøren, at man ikke må tisse, hvis man skal have lagt æg op. Det er vist nemmest for dem at komme til livmoderen på den måde, uanset hvilken vej den vender

Anmeld

24. juni 2012

Fidus

Tillykke med Blastocysten, hvor er det fedt at høre at der er flere og flere som får mulighed for at få en Blastoyst lagt op, da jeg ser det som vejen frem til en graviditetjeg  alt hvad der kan krydses for dig

Fik selv lagt en Blastocyst op og blev gravid jubiii, går ind i uge 11 på onsdag

glæder mig til en opdatering fra dig

Pøj pøj

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Hvor mærkeligt. Forrige gang havde jeg glemt det, og havde lige været ude og tisse, og fik nærmest skæld ud

På den klinik hvor vi går nu, står der på toiletdøren, at man ikke må tisse, hvis man skal have lagt æg op. Det er vist nemmest for dem at komme til livmoderen på den måde, uanset hvilken vej den vender

Jeg synes godt nok også at det lyder mærkeligt. Især fordi jeg har prøvet 3 ÆO nu, og der er ikke sagt noget som helst. Jeg tisser altid af før, fordi jeg synes det er ubehageligt at ligge på bordet og slappe af, hvis jeg skal tisse

Men så var det godt at det hjalp at presse på maven i stedet.

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Tillykke med Blastocysten, hvor er det fedt at høre at der er flere og flere som får mulighed for at få en Blastoyst lagt op, da jeg ser det som vejen frem til en graviditetjeg  alt hvad der kan krydses for dig

Fik selv lagt en Blastocyst op og blev gravid jubiii, går ind i uge 11 på onsdag

glæder mig til en opdatering fra dig

Pøj pøj

Tusind tak, jeg er også rigtig glad for det. Lægen sagde også, at der er større chance for graviditet ved blasotcyst. Normalt er der ca. 30 % chance, mens der ved blastocyst er 40-50 %. Det er da en ret stor forskel. Vi

Tillykke med det, jeg håber, at jeg kan følge i dine fodspor snart

Anmeld

24. juni 2012

Fidus

Hej igen

Tak ja, det er faktisk en ret stor forskel, så mon ikke den er der denne her gang, det tror jeg på sender dig en masse possitive tanker og energier

Jeg tog chancen og købte en graviditetstest 7 dage efter ægoplægning, det var jo knald eller fald  og der var den bragende possitiv to flotte røde streger, var hos min søster da jeg tog den og jeg stor tuede  kunne simpelthen ikke fatte det 

Anmeld

24. juni 2012

Putomanen

Fidus skriver:

Hej igen

Tak ja, det er faktisk en ret stor forskel, så mon ikke den er der denne her gang, det tror jeg på sender dig en masse possitive tanker og energier

Jeg tog chancen og købte en graviditetstest 7 dage efter ægoplægning, det var jo knald eller fald  og der var den bragende possitiv to flotte røde streger, var hos min søster da jeg tog den og jeg stor tuede  kunne simpelthen ikke fatte det 

Det satser vi helt bestemt på

Puha, allerede 7 dage efter ÆO. Det er vel lige på grænsen til, hvornår æl-sprøjten er ude af kroppen?

Jeg havde en bio i sidste forsøg, så jeg er lidt bange for at teste for tidligt, hvis jeg får en positiv test, bliver glad, og det derefter går til grunde. Men det er godt nok også svært at vente

Anmeld

24. juni 2012

Fidus

Ja, det var tidligt,tog chancen alligevel på daværende tidspunkt da jeg tog graviditetstesten, var jeg overhoved ikke klar over at en ægløsningssprøjte og stikpillerne kunne have indflydelse på en graviditetstest, det var først da jeg kom ind på det her forum at jeg fandt ud af det åhh, det er jeg ked af at høre, så er det nok bedst at du venter til blodprøven, så du ikke bliver for skuffet og JA, vente tiden føles lang 

De første tidlige tegn jeg mærkede, var at jeg pludseligfra den ene dag til den anden, blev ekstrem træt, så prøv at ligge mærke til din krops signaler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.