Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Det håber jeg virkelig, vi skal gerne have nogle gode "historier" i denne gruppe
Det håber jeg virkelig, vi skal gerne have nogle gode "historier" i denne gruppe
Jeg synes tit at de gode historier kommer i bølger. Så ville det jo være helt perfek,t hvis jeg startede den næste positive bølge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Putomanen skriver: Jeg synes tit at de gode historier kommer i bølger. Så ville det jo være helt perfek,t hvis jeg startede den næste positive bølge
Det ville da være dejligt, jeg vil gerne være med
Putomanen skriver: Så er jeg igen ruger Jeg ringede til klinikken i morges som fortalte mig, at ud af de 5 æg, som de dyrkede videre på, havde 4 æg stoppet udviklingen mens 1 æg var blevet et rigtig fint blastocyst æg, så det skulle vi have lagt op. Jeg har en foroverbøjet livmoder, og det gav igen problemer at få et kateter op, så ægget kunne lægges op. Det gjorde faktisk rigtig ondt, og der gik mange forsøg, inden det lykkes. Nu er det bare at håbe og til d. 6/7, hvor jeg skal have taget blodprøve.
Så er jeg igen ruger
Jeg ringede til klinikken i morges som fortalte mig, at ud af de 5 æg, som de dyrkede videre på, havde 4 æg stoppet udviklingen mens 1 æg var blevet et rigtig fint blastocyst æg, så det skulle vi have lagt op.
Jeg har en foroverbøjet livmoder, og det gav igen problemer at få et kateter op, så ægget kunne lægges op. Det gjorde faktisk rigtig ondt, og der gik mange forsøg, inden det lykkes.
Nu er det bare at håbe og til d. 6/7, hvor jeg skal have taget blodprøve.
HEP HEP HEP LILLE GULDÆG!!!
og har samme problem ved oplægning.. har fundet ud af at blæren skal være bristefærdig af tis.. så gør det ikke så ondt..
Nessie skriver: Det ville da være dejligt, jeg vil gerne være med
2 er også starten på en rigtig fin bølge
ønskebarn74 skriver: HEP HEP HEP LILLE GULDÆG!!! og har samme problem ved oplægning.. har fundet ud af at blæren skal være bristefærdig af tis.. så gør det ikke så ondt..
Ja, det snakkede lægen godt om. Desværre havde jeg lige tisset af Men det hjalp da sygeplejersken lagde pres på min mave, så gik det meget nemmere.
Vi satser på, at det er guldægget
AalborgPigen skriver:
Mange tak, det varmer
Putomanen skriver: 2 er også starten på en rigtig fin bølge
Det må man sige. Og Ønskebarn74 har jo egentlig tyvstartet lidt, så lad os følge i de spor
Putomanen skriver: Ja, det snakkede lægen godt om. Desværre havde jeg lige tisset af Men det hjalp da sygeplejersken lagde pres på min mave, så gik det meget nemmere. Vi satser på, at det er guldægget
Aldrig tisse lige før ÆO
Har de slet ikke fortalt dig på klinikken at du ikke må tisse i et par timer inden? Og helst drikke et stort glas vand inden du kører hjemmefra.
Nå, men det er jo lidt sent at komme med gode råd nu
Årh
Krydser på livet løs får at det er jeres tur og jeres lille guldæg bliver hvor det skal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128