Endelig ruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det håber jeg virkelig, vi skal gerne have nogle gode "historier" i denne gruppe

Jeg synes tit at de gode historier kommer i bølger. Så ville det jo være helt perfek,t hvis jeg startede den næste positive bølge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Jeg synes tit at de gode historier kommer i bølger. Så ville det jo være helt perfek,t hvis jeg startede den næste positive bølge

Det ville da være dejligt, jeg vil gerne være med

Anmeld

23. juni 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Så er jeg igen ruger

Jeg ringede til klinikken i morges som fortalte mig, at ud af de 5 æg, som de dyrkede videre på, havde 4 æg stoppet udviklingen mens 1 æg var blevet et rigtig fint blastocyst æg, så det skulle vi have lagt op.

Jeg har en foroverbøjet livmoder, og det gav igen problemer at få et kateter op, så ægget kunne lægges op. Det gjorde faktisk rigtig ondt, og der gik mange forsøg, inden det lykkes.

Nu er det bare at håbe og  til d. 6/7, hvor jeg skal have taget blodprøve.

HEP HEP HEP LILLE GULDÆG!!!

og har samme problem ved oplægning.. har fundet ud af at blæren skal være bristefærdig af tis.. så gør det ikke så ondt..

Anmeld

23. juni 2012

Muffin_girl

Putomanen skriver:

Så er jeg igen ruger

Jeg ringede til klinikken i morges som fortalte mig, at ud af de 5 æg, som de dyrkede videre på, havde 4 æg stoppet udviklingen mens 1 æg var blevet et rigtig fint blastocyst æg, så det skulle vi have lagt op.

Jeg har en foroverbøjet livmoder, og det gav igen problemer at få et kateter op, så ægget kunne lægges op. Det gjorde faktisk rigtig ondt, og der gik mange forsøg, inden det lykkes.

Nu er det bare at håbe og  til d. 6/7, hvor jeg skal have taget blodprøve.

Anmeld

23. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det ville da være dejligt, jeg vil gerne være med

2 er også starten på en rigtig fin bølge

Anmeld

23. juni 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

HEP HEP HEP LILLE GULDÆG!!!

og har samme problem ved oplægning.. har fundet ud af at blæren skal være bristefærdig af tis.. så gør det ikke så ondt..

Ja, det snakkede lægen godt om. Desværre havde jeg lige tisset af  Men det hjalp da sygeplejersken lagde pres på min mave, så gik det meget nemmere.

Vi satser på, at det er guldægget

Anmeld

23. juni 2012

Putomanen

AalborgPigen skriver:

Mange tak, det varmer

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

2 er også starten på en rigtig fin bølge

Det må man sige. Og Ønskebarn74 har jo egentlig tyvstartet lidt, så lad os følge i de spor

Anmeld

24. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Ja, det snakkede lægen godt om. Desværre havde jeg lige tisset af  Men det hjalp da sygeplejersken lagde pres på min mave, så gik det meget nemmere.

Vi satser på, at det er guldægget

Aldrig tisse lige før ÆO

Har de slet ikke fortalt dig på klinikken at du ikke må tisse i et par timer inden? Og helst drikke et stort glas vand inden du kører hjemmefra.

Nå, men det er jo lidt sent at komme med gode råd nu

Anmeld

24. juni 2012

Jemion

Årh

Krydser på livet løs får at det er jeres tur og jeres lille guldæg bliver hvor det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.