Kan ikke sove, hvad sker der lige for det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Mange tak hva med jer har i været i gang længe?
Nå fik vredet mig fri af hunden i sengen og smuttede til frisør istedet for synes der trængte til noget nyt

Altid skønt at komme til frisør

Vi har prøvet halvandet år.

Blev egentlig undersøgt fordi jeg havde en del smerter i underlivet, og fordi der ikke var sket noget på børnefronten. Min almindelige læge tog nogle blodprøver, og kunne se at mit hormontal ikke var helt ok. så eg blev ret hurtigt sendt videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Altid skønt at komme til frisør

Vi har prøvet halvandet år.

Blev egentlig undersøgt fordi jeg havde en del smerter i underlivet, og fordi der ikke var sket noget på børnefronten. Min almindelige læge tog nogle blodprøver, og kunne se at mit hormontal ikke var helt ok. så eg blev ret hurtigt sendt videre.

Dejligt der bli er gjort noget ved det hurtigt, i stedet for at vente i årevis.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Dejligt der bli er gjort noget ved det hurtigt, i stedet for at vente i årevis.

Nemlig.

En anden læge sagde, kom igen når i har prøvet i 2 år.

Det er jeg da glad for at vi ikke gjorde.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Nemlig.

En anden læge sagde, kom igen når i har prøvet i 2 år.

Det er jeg da glad for at vi ikke gjorde.

Der fik jeg nemlig også af vide af en. Men fik en tid ved en anden noget tid senere og sagde at jeg var bange for jeg ikke kunne da jeg havde haft betændelse i min livmoder og vupti så blev jeg sendt afsted, og heldig for det :-)

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Der fik jeg nemlig også af vide af en. Men fik en tid ved en anden noget tid senere og sagde at jeg var bange for jeg ikke kunne da jeg havde haft betændelse i min livmoder og vupti så blev jeg sendt afsted, og heldig for det :-)

Godt der er nogen der gider at gøre noget. De har ikke altid samme mening de læger.

Anmeld

23. juni 2012

nielsen80

Hej søde, er nødt til at spørge om du har testet?????

håber sådan på en god opdatering fra dig.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Hej søde, er nødt til at spørge om du har testet?????

håber sådan på en god opdatering fra dig.

https://www.baby.dk/debat/180270pi1/proever-at-blive-gravid/er-det-vigtigt-med-morgenurin-naar-man-tester-tidligt-.aspx

Har lavet dette indlæg, jeg står åbenbart som anonym, er nok kommet til at krydse det af, men jeg er ikke hemmelig

Anmeld

23. juni 2012

nielsen80

metski83 skriver:

https://www.baby.dk/debat/180270pi1/proever-at-blive-gravid/er-det-vigtigt-med-morgenurin-naar-man-tester-tidligt-.aspx

Har lavet dette indlæg, jeg står åbenbart som anonym, er nok kommet til at krydse det af, men jeg er ikke hemmelig

Årh bum bum, ved ikke lige hvad man skal råde til i den situation. Altså man siger jo, at man kan vente i fire timer uden at drikke, hvis man gerne vil teste. Så hvis du bare har tisset og ikke drukket noget, mon så ikke det er ok?

Tror ikke jeg ville kunne vente til imorgen, hvis jeg var dig.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

nielsen80 skriver:

Årh bum bum, ved ikke lige hvad man skal råde til i den situation. Altså man siger jo, at man kan vente i fire timer uden at drikke, hvis man gerne vil teste. Så hvis du bare har tisset og ikke drukket noget, mon så ikke det er ok?

Tror ikke jeg ville kunne vente til imorgen, hvis jeg var dig.

Jeg er ikke så glad for at teste, den plejer jo at være negativ.

Anmeld

23. juni 2012

nielsen80

metski83 skriver:

Jeg er ikke så glad for at teste, den plejer jo at være negativ.

Det kan jeg godt forstå! Det værreste er at se den ene streg, som bare forbliver en streg.

Men på den anden side, er det heller ikke fedt ikke at vide om man er købt eller solgt. Jeg plejede at tage test, fordi så vidste jeg, at mens kom. Ville ikke risikere at jeg var et sted(arbejde, på familiebesøg, hos venner og lign), og den så kom som en overaskelse. Personligt ville jeg heller tage testen og de dårlige nyheder derhjemme, hvor jeg kunne skrige og tude som det passede mig......men det er jo vidt orskelligt hvordan man har det, hvis du har det bedst med at vente til imorgen, så synes jeg du skal gøre det!!!!! Det vigtigste er at lytte til dig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.