Kan ikke sove, hvad sker der lige for det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Ja det er altid noget, at de er dygtige til at hjælpe i dag.

Bliver endnu mere sur over dem der glemmer at beskytte sig, og så bare lige får en abort.

Ja det var også især dem jeg havde i tankerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Både min mor og morfar gik fra at være fuldstændig frisk og så lige pludselig dødsens syg det er bare en så uretfærdig sygdom. Så nyd den tid du har med ham det er det hele værd

Det er det bare, den mest forfærdelige sygdom.

Ja så kan du lige sætte dig ind i hvordan det føles (Desværre kan du det)

Den sidste tid med ham, skal også bare nydes, da de ikke kan heldbrede ham.

I dag kommer han hjem på weekend, indtil mandag, så glæder mig så meget til at se ham i hjemlige omgivelser, i stedet for på sygehuset.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Ja det var også især dem jeg havde i tankerne

Så bliver det godt, når vi får et ønskebarn

Hvor længe har i prøvet ?

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Det er det bare, den mest forfærdelige sygdom.

Ja så kan du lige sætte dig ind i hvordan det føles (Desværre kan du det)

Den sidste tid med ham, skal også bare nydes, da de ikke kan heldbrede ham.

I dag kommer han hjem på weekend, indtil mandag, så glæder mig så meget til at se ham i hjemlige omgivelser, i stedet for på sygehuset.

Åh det bliver dejligt for ham at komme hjem lidt, hvis man ikke er syg så bliver man det altså på sådan en sygehus det er ikke spor hyggeligt. Så kan du forhåbentlig snart fortælle ham om en positiv test, så han når at glæde sig over det

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Så bliver det godt, når vi får et ønskebarn

Hvor længe har i prøvet ?

I lidt over 2 år. Blev henvist til gyn i august og til Skejby i efteråret. Men kom først i gang i år. Første behandling tilmeldte jeg mig til i februar. Hvor jeg testede negativ i maj og nu er det så 2 jeg er i gang med og skal forhåbentlig ha æg ud og sat op igen i næste uge

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Åh det bliver dejligt for ham at komme hjem lidt, hvis man ikke er syg så bliver man det altså på sådan en sygehus det er ikke spor hyggeligt. Så kan du forhåbentlig snart fortælle ham om en positiv test, så han når at glæde sig over det

Præcis, det hele virker meget mere sygt sådan et sted.

Min mormor og morfar vidste ikke vi prøvede at blive gravide, men pga. situationen fortalte jeg dem det.

Min morfar græd, og sagde: Så håber jeg at eg når at blive Oldefar. Jeg sagde til ham, det skal du. Den bemærkning fra ham vil jeg aldrig glemme.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

I lidt over 2 år. Blev henvist til gyn i august og til Skejby i efteråret. Men kom først i gang i år. Første behandling tilmeldte jeg mig til i februar. Hvor jeg testede negativ i maj og nu er det så 2 jeg er i gang med og skal forhåbentlig ha æg ud og sat op igen i næste uge

Det bliver spændende, så krydser jeg alt hvad der kan krydses, for at den er der i næste forsøg

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Præcis, det hele virker meget mere sygt sådan et sted.

Min mormor og morfar vidste ikke vi prøvede at blive gravide, men pga. situationen fortalte jeg dem det.

Min morfar græd, og sagde: Så håber jeg at eg når at blive Oldefar. Jeg sagde til ham, det skal du. Den bemærkning fra ham vil jeg aldrig glemme.

Ja tænkte nok han ville reagere sådan og det et bare en følelse der holdet ved altid. Min morfar sagde også noget til mig et par dage inden han døde. Og det glemmer jeg aldrig.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Det bliver spændende, så krydser jeg alt hvad der kan krydses, for at den er der i næste forsøg

Mange tak hva med jer har i været i gang længe?
Nå fik vredet mig fri af hunden i sengen og smuttede til frisør istedet for synes der trængte til noget nyt

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Ja tænkte nok han ville reagere sådan og det et bare en følelse der holdet ved altid. Min morfar sagde også noget til mig et par dage inden han døde. Og det glemmer jeg aldrig.

Helt bestemt, sådanne ting vil man aldrig glemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.