Kan ikke sove, hvad sker der lige for det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Hader negative test, og tænker den SKAL bare være positiv i dag.

Nu er min mens kommet præcis, det sidste halve år, og de sidste tre måneder på hormoner, er den kommet om fredgaen med 29 dage imellem. Sidste kan var der allerede mens kl. 6.00 om morgenen. Men har endnu ikke set skyggen af den. Jeg tænker at når jeg er på hormoner(pergotime), og kroppen er styret af det, i og med at ÆL falder præcis på samme dato hver måned, så burde mens vil også komme præcis ??? (Det har den i hvert fald gjort de andre måneder)

Ja det burde den jo nok, men ens krop bliver jo desværre styret af ens tanker. Men når du ikke har mærket noget, skal vi så ikke håbe den er der for dig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Ja vi går i icsi. Hva med jer?
Ja det er bare skønt med sådan en hyggefis, selv om hun fylder meget. Det er ikke den på billedet, men vores schæfer Amy

Jeg får "bare" hormoner, til at styre ÆL, og så mener de, at vi skulle kunne klare den selv. Dette er min tredje måned med dem, så håber tredje gang er lykkens gang, som man siger 

Vi fejler ikke som sådan noget, nogen af os. De mente måske at jeg ikke havde ÆL hver måned, derfor fik jeg hormoner.

Min kærestes sæd er rigtig fin, dog er der ikke så meget væske. Der kommer meget lidt ud, men der er mange sædceller i, så e mener ikke det er et problem. Så jeg håber da at de har ret.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Ja det burde den jo nok, men ens krop bliver jo desværre styret af ens tanker. Men når du ikke har mærket noget, skal vi så ikke håbe den er der for dig nu

Det håber jeg i hvert fald.

Mine tanker har desværre været meget et andet sted de sidste par uger, da min morfar har fået konstateret kræft. det har været og er rigtigt hårdt i familien.

Det er faktisk først nu, jeg tænkr meget på det, men det gør jeg så til gengæld også konstant lige nu.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

ÅÅÅh

Jeg får "bare" hormoner, til at styre ÆL, og så mener de, at vi skulle kunne klare den selv. Dette er min tredje måned med dem, så håber tredje gang er lykkens gang, som man siger 

Vi fejler ikke som sådan noget, nogen af os. De mente måske at jeg ikke havde ÆL hver måned, derfor fik jeg hormoner.

Min kærestes sæd er rigtig fin, dog er der ikke så meget væske. Der kommer meget lidt ud, men der er mange sædceller i, så e mener ikke det er et problem. Så jeg håber da at de har ret.

Åh hvor håber jeg i kan "nøjes" med det ja 3. Gang for jer og 2. Gang for os Hehe. Vi hår fordi min kærestes sæd er meget dårlig så det er den sidste løsning før donor eller adoption.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Det håber jeg i hvert fald.

Mine tanker har desværre været meget et andet sted de sidste par uger, da min morfar har fået konstateret kræft. det har været og er rigtigt hårdt i familien.

Det er faktisk først nu, jeg tænkr meget på det, men det gør jeg så til gengæld også konstant lige nu.

Det er jeg ked af at høre hader den sygdom men mon ikke den er der når nu tankerne har været væk fra det

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Åh hvor håber jeg i kan "nøjes" med det ja 3. Gang for jer og 2. Gang for os Hehe. Vi hår fordi min kærestes sæd er meget dårlig så det er den sidste løsning før donor eller adoption.

Lad os håbe det bliver sådan.

Men godt de kan hjælpe os. Håber bare inderligt det virker.

Syntes det er så uretfærdigt dem der bare blive gravide, uden egentlig at ønske det, men bare lige glemmer at beskytte sig.

Og så os der virkelig ønsker det, men som ikke bare kan.

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Det er jeg ked af at høre hader den sygdom men mon ikke den er der når nu tankerne har været væk fra det

Håber da.

Ja det er virkelig en forfærdelig sygdom.

Han er godt nok gammel, men fuldstændig frisk i hovedet, og bor stadigvæk i hus med min mormor, så det med at han pludselig er så syg, har været noget af en omvæltning.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Lad os håbe det bliver sådan.

Men godt de kan hjælpe os. Håber bare inderligt det virker.

Syntes det er så uretfærdigt dem der bare blive gravide, uden egentlig at ønske det, men bare lige glemmer at beskytte sig.

Og så os der virkelig ønsker det, men som ikke bare kan.

Åh ja det tænker jeg også tit men skønt de kan gøre noget

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Håber da.

Ja det er virkelig en forfærdelig sygdom.

Han er godt nok gammel, men fuldstændig frisk i hovedet, og bor stadigvæk i hus med min mormor, så det med at han pludselig er så syg, har været noget af en omvæltning.

Både min mor og morfar gik fra at være fuldstændig frisk og så lige pludselig dødsens syg det er bare en så uretfærdig sygdom. Så nyd den tid du har med ham det er det hele værd

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Åh ja det tænker jeg også tit men skønt de kan gøre noget

Ja det er altid noget, at de er dygtige til at hjælpe i dag.

Bliver endnu mere sur over dem der glemmer at beskytte sig, og så bare lige får en abort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.