Kan ikke sove, hvad sker der lige for det.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.520 visninger
39 svar
0 synes godt om
23. juni 2012

metski83

Vågenede i dag igen ved 6 tiden, og var lysvågen, plejer ellers at kunne sove længe. De sidste tre dage er jeg vågnet ved seks tiden.

Jeg er ellers træt i løbet af dagen på arbejde, og om aftenen, og sover med det samme jeg går i seng.

Men kan åbenbart ikke sove længe.

Jeg har testdag i dag, er gået en dag over tid, men tror ikke det er den spænding der gør jeg ikke kan sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Vågenede i dag igen ved 6 tiden, og var lysvågen, plejer ellers at kunne sove længe. De sidste tre dage er jeg vågnet ved seks tiden.

Jeg er ellers træt i løbet af dagen på arbejde, og om aftenen, og sover med det samme jeg går i seng.

Jeg har testdag i dag, er gået en dag over tid, men tror ikke det er den spænding der gør jeg ikke kan sove.

Åh jeg kan heller ikke sove nu når man har mulighed for det. Jeg er også total kvæstet sidst på dagen men om morgenen så er jeg frisk.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Og spændende med test dag

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Åh jeg kan heller ikke sove nu når man har mulighed for det. Jeg er også total kvæstet sidst på dagen men om morgenen så er jeg frisk.

Ja det er noget mærkeligt noget, og hvad skal man lige give sig til på dette tidspunkt, hmmm..

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Og spændende med test dag

Meget spændende, men vil vente til kæresten står op, har ikke nerver til at teste selv. Jeg har virkelig skræk for de teste, for den plejer jo at være negativ. Så har så svært ved at forestille mig de to streger, som jeg så inderligt ønsker.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Ja det er noget mærkeligt noget, og hvad skal man lige give sig til på dette tidspunkt, hmmm..

Være på baby.dk jeg ligger og putter med min hund, den mente den lige skulle op i smørhullet og ligge

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Være på baby.dk jeg ligger og putter med min hund, den mente den lige skulle op i smørhullet og ligge

Hvor sjovt, jeg overvejede også at tage computeren og min hund med ind i sengen. Det er nu så hyggeligt, og hundende elsker det.

Kan se i også får hjælp til en baby, det gør vi også.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Meget spændende, men vil vente til kæresten står op, har ikke nerver til at teste selv. Jeg har virkelig skræk for de teste, for den plejer jo at være negativ. Så har så svært ved at forestille mig de to streger, som jeg så inderligt ønsker.

Ja jeg kender alt for godt til de negative test. Men synes selv det er rarest at gøre det selv, så hvis den er negativ, så står han ikke ved siden af og bliver lige så skuffet.

Anmeld

23. juni 2012

La´chrissen

metski83 skriver:

Hvor sjovt, jeg overvejede også at tage computeren og min hund med ind i sengen. Det er nu så hyggeligt, og hundende elsker det.

Kan se i også får hjælp til en baby, det gør vi også.

Ja vi går i icsi. Hva med jer?
Ja det er bare skønt med sådan en hyggefis, selv om hun fylder meget. Det er ikke den på billedet, men vores schæfer Amy

Anmeld

23. juni 2012

metski83

La´chrissen skriver:

Ja jeg kender alt for godt til de negative test. Men synes selv det er rarest at gøre det selv, så hvis den er negativ, så står han ikke ved siden af og bliver lige så skuffet.

Hader negative test, og tænker den SKAL bare være positiv i dag.

Nu er min mens kommet præcis, det sidste halve år, og de sidste tre måneder på hormoner, er den kommet om fredgaen med 29 dage imellem. Sidste kan var der allerede mens kl. 6.00 om morgenen. Men har endnu ikke set skyggen af den. Jeg tænker at når jeg er på hormoner(pergotime), og kroppen er styret af det, i og med at ÆL falder præcis på samme dato hver måned, så burde mens vil også komme præcis ??? (Det har den i hvert fald gjort de andre måneder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.