Hansen1990 skriver:
Hej alle sammen
først vil jeg starte med at sige at jeg ikke skriver dette indlæg fordi jeg står i en lignende situation. jeg læste bare gamle debatter også blev jeg fristet til at høre om hvordan i har det med utroskab?
altså har i tilgivet utroskab? er i blevet tilgivet utroskab?
har i generelt oplevet utroskab i et forhold? og hvordan håndterede i det? smuttede og smækkede døren? eller arbejdede på at tilgive og komme videre?
jeg læser nemlig rigtig mange som aaaaaaaaaaaaaldrig aldrig nogensinde vil tilgive utroskab. men jeg tror faktisk ikke man kan sige det før man har prøvet at stå i en sådan en situation..og i flere tilfælde kommer det vidst også an på omstændighederne
så hvad er jeres holdning?
er desværre ikke plus medlem, så ingen mulighed for at i kan svare anonymt. har derfor også selv valgt ikke at være det..
Jeg kan godt sige hvordan det ville gå, selvom jeg ikke står i situationen.
Var min mand mig utro, så var vi skilt hurtigere end han ville kunne blinke med øjnene. Jeg ville aldrig kunne tilgive det.
Og her tæller alt, kysse, gramse osv.
Det er simpelthen så respektløst overfor den partner man har, og jeg ville ikke kunne slippe tanken om "gør han det mon igen" "hvorfor tager han ikke sin tlf" osv. Jeg ville blive skingrende sindsyg af at bo sammen med en der havde været mig utro. Så kort og godt, "The End" for mig og min mand hvis det var.
Anmeld