Hvor er grænsen?? Her acceptere vi kys... Ikke sådan intense kys, men nærmere tantekys...
Som ung teenager kyssede jeg med en anden end min dengang kæreste. Jeg havde det skidt i lidt tid (vi havde et langdistance forhold.) men efter en uge eller 2 tænkte jeg ikke over det...
En af mine ex var mig utro, og jeg en spade, jeg blev, og prøvede at kæmpe for forholdet, han røvrendte mig hele tiden, og jeg var såå dum. Der gik ca 2 år før jeg kom ud af det, og efter de 2 år prøvede vi yderligere 1/2 år at få det til at fungere dog uden et fast forhold. Jeg kunne bare ikke stole på ham, og jeg vidste det var slut. Jeg skulle bare mande mig op og sparke til... Min kæreste nu er noget helt andet. Jeg følte virkelig da vi mødte hinanden at jeg kunne stole på ham. Han tog til festival 2 måneder efter vi mødte hinanden, og i starten var jeg skrækslagende, men han skrev hele tiden, og mænd kan altså ikke multitaske, hvertfald ikke min. Så ergo, han kunne ikke lave andet samtidig. Vi kan tage i byen hver for sig, eller ud at hygge med vennerne uden at der er nogen af os der bliver jaloux...
IMØ er utroskab uacceptabel, og det er vi begge enige om.
Anmeld