Hansen1990 skriver:
Hej alle sammen
først vil jeg starte med at sige at jeg ikke skriver dette indlæg fordi jeg står i en lignende situation. jeg læste bare gamle debatter også blev jeg fristet til at høre om hvordan i har det med utroskab?
altså har i tilgivet utroskab? er i blevet tilgivet utroskab?
har i generelt oplevet utroskab i et forhold? og hvordan håndterede i det? smuttede og smækkede døren? eller arbejdede på at tilgive og komme videre?
jeg læser nemlig rigtig mange som aaaaaaaaaaaaaldrig aldrig nogensinde vil tilgive utroskab. men jeg tror faktisk ikke man kan sige det før man har prøvet at stå i en sådan en situation..og i flere tilfælde kommer det vidst også an på omstændighederne
så hvad er jeres holdning?
er desværre ikke plus medlem, så ingen mulighed for at i kan svare anonymt. har derfor også selv valgt ikke at være det..
Jeg havde været sammen med min kæreste i 10 mdr. da han valgte at kysse med en anden .. Han var fuld , og det var kun et kys , og han aner intet om hvem det var ... Det kan godt være det ikke er en undskyldning , men det var det faktisk her ...
Jeg valgte at tilgive ham for det , fordi jeg kunne se og mærke hvor ked af det han var over det .. Havde aldrig set ham græde , men da han fortalte mig det , græd han , meget ..
Det har tager laang tid at finde tilliden tilbage , men ved nu , at han aldrig ville gøre det igen ..
Han siger det til mig hver gang inden han f.eks tager til fest , fordi han ved hvor bange jeg har været for han ville være sammen med andre ..
Det har været meget berolignende for mig han har sagt det ...
I dag stoler jeg på ham igen , efter snart 4 år ..
Og ja , det tog lang tid , men var KLART det hele værd
Anmeld