Hansen1990 skriver:
Hej alle sammen
først vil jeg starte med at sige at jeg ikke skriver dette indlæg fordi jeg står i en lignende situation. jeg læste bare gamle debatter også blev jeg fristet til at høre om hvordan i har det med utroskab?
altså har i tilgivet utroskab? er i blevet tilgivet utroskab?
har i generelt oplevet utroskab i et forhold? og hvordan håndterede i det? smuttede og smækkede døren? eller arbejdede på at tilgive og komme videre?
jeg læser nemlig rigtig mange som aaaaaaaaaaaaaldrig aldrig nogensinde vil tilgive utroskab. men jeg tror faktisk ikke man kan sige det før man har prøvet at stå i en sådan en situation..og i flere tilfælde kommer det vidst også an på omstændighederne
så hvad er jeres holdning?
er desværre ikke plus medlem, så ingen mulighed for at i kan svare anonymt. har derfor også selv valgt ikke at være det..
Åh! ( det blir langt og tak for forhånd for at gide læse det
)
Jeg var sammen med en daværende kæreste i 3 år sammenlagt. Fra 2006-2009.. Han var mig utro. Og han vidste ikke jeg vidste det. Det startede faktisk allerede i starten af vores forhold at jeg lå og sov, vågnede, gik op bag ham og han var i fuld krig med at skrive med en pige på msn - tænkte bare fair nok, og han sagde: "det er bare en jeg har skrevet lidt med, har aldrig mødt hende og har slet ikke lyst".. nå ja ja, fint tænkte jeg.
Så var jeg engang på weekend hjemme hos min far (tror vi er 1½ år i vores forhold) og jeg ringer hjem, og han tar den bare ikke.. heeeele weekenden tager han den ikke! Da jeg så kommer hjem, er han hjemme, ligger under dynen, siger han er ved at blive ret syg.. ude på vores badeværelse ligger hans tandbørste i en pose(!!!), og han fortæller han tabte den i toilettet da han børster tænder
.. Oh well, naiv som man er lever man videre i forholdet, velvidende om hvor han har været, da man finder en togbillet retur til og fra Slagelse!
For at gøre en lang historie kort, lever jeg med det her i 7 mdr uden at fortælle ham jeg ved det. Ser sms'er hvor der står "jeg har klamydia, du må hellere blive tjekket" osv..
Nå, vi går så fra hinanden i juni 2008 grundet mange årsager, han ved stadig ikke jeg ved det. VI begynder at ses igen og jeg går fuldstændig amok i en tlf samtale og fortæller alt hvad jeg ved og han tilstår, bryder sammen og græder! Vi blir kærester igen, men jeg kunne bare ikke.. og går self fra hinanden ..
Nu har jeg min dejligt nuværende kæreste og søn på 9 mdr. Jeg har aldrig haft det bedre og når jeg tænker tilbage, tænker jeg bare: Hva fanden gik der lige af mig? 
Ej, tak fordi du måske læste med.. haha, det blev lidt langt, men virkelig en historie jeg har hungret efter at skrive ned!