Så er jeg blevet "stikker" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Jeg får 300 enheder. Det er noget jeg skal blande selv, så det er en del der skal sprøjtes ind i maveskindet.

Mine æg er fine nok, de vokser bare langsomt, så med Daniel fik jeg Pergoveris, som åbenbart har lidt ekstra "krudt" i Og det virkede jo også Gik til akupunktør samtidig, og tror på at det var en god kombination

Jeg er heldigvis ikke specielt plaget af hormonerne, giver bare lidt mere hovedpine og nogle svedeture, men ellers ingenting

Ja hold da op. Godt det ikke er mig ej man gør jo hvad der skal til.
Jeg synes godt nok humør svingningerne er lidt slemme denne gang. Skal fortsat tage Puregon indtil mandag hvor jeg skal scannes igen. De var ikke helt store nok endnu gider ikke det stikkeri mere
Men dejligt at høre de gode beretninger om fertilitets behandlinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

Ja hold da op. Godt det ikke er mig ej man gør jo hvad der skal til.
Jeg synes godt nok humør svingningerne er lidt slemme denne gang. Skal fortsat tage Puregon indtil mandag hvor jeg skal scannes igen. De var ikke helt store nok endnu gider ikke det stikkeri mere
Men dejligt at høre de gode beretninger om fertilitets behandlinger

Som lægen også sagde sidste gang, så har jeg åbenbart ikke svært ved at blive gravid, jeg har bare problemer med at vokse fostrene store, så vi var glade da vi fik at vide at Daniel var stor, til 12 ugers skanningen, det var et godt tegn for os

Anmeld

22. juni 2012

B&J

Nessie skriver:

Tusind tak, er sikker på at det hjælper

Håber jeg også, så skal den bare vokse sig stor og stærk (Hvis æggene bliver befrugtede selvfølgelig )

jamen det håber vi da helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.