Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Haven (eller haverne), må bare vente indtil vi har tid til dem Daniel skal starte i børnehave til september ca., er MEGET spændt på hvordan han tager det. I vuggestuen laver de heller ikke for meget om i hans hverdag, han kan ikke rigtig rumme det.Men de ved han er lidt forsigtig, så de vil tage sig god tid med at hjælpe ham til en god start i børnehaven, og det er jo bae skønt
Haven (eller haverne), må bare vente indtil vi har tid til dem
Daniel skal starte i børnehave til september ca., er MEGET spændt på hvordan han tager det. I vuggestuen laver de heller ikke for meget om i hans hverdag, han kan ikke rigtig rumme det.Men de ved han er lidt forsigtig, så de vil tage sig god tid med at hjælpe ham til en god start i børnehaven, og det er jo bae skønt
Det bliver spændende hvad han siger til det. Men der skal da self nok gå.. Er det en integreret vuggestue og børnehave?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber så meget at I har heldet med Jer denne gang...
Nessie skriver: Nej, det stikkeri er et nødvendigt onde. Jeg synes det svier med Pergoveris, når jeg sprøjter det ind, det gjorde det ikke med Gonal-F. Eller også er jeg bare ved at blive sart Hvor spændene, håber da at æggene er store og fine, så de kan tages ud. Bliver spændende at se en update fra dig de næste par dage
Nej, det stikkeri er et nødvendigt onde. Jeg synes det svier med Pergoveris, når jeg sprøjter det ind, det gjorde det ikke med Gonal-F. Eller også er jeg bare ved at blive sart
Hvor spændene, håber da at æggene er store og fine, så de kan tages ud. Bliver spændende at se en update fra dig de næste par dage
Nessie skriver: Det er et værre cirkus man skal igennem. Foreløbig er det faktisk lykkedes os at holde hemmeligt at vi er i behandling igen. Det er på "need to know"-basis, og ikke engang vores søskende ved det
Det er et værre cirkus man skal igennem.
Foreløbig er det faktisk lykkedes os at holde hemmeligt at vi er i behandling igen. Det er på "need to know"-basis, og ikke engang vores søskende ved det
Nogle gange kan det også være nemmere ikke hele tiden at få spørgsmål til behandlingen. Især fordi det kan være meget svært at sætte sig ind i som udenforstående.
Det ville da også være fantastisk bare at overraske dem med den gode nyhed
Jeg krydser alle mine finger for jer når tiden kommer
og håber i er lige så heldige denne gang som sidste gang
Nettemor skriver: Det bliver spændende hvad han siger til det. Men der skal da self nok gå.. Er det en integreret vuggestue og børnehave?
Ja, heldigvis. Det vil gøre overgangen lidt lettere for ham, og de ved jo i VS at han er lidt forsigtig, så de tager det stille og roligt med indkøringen
La´chrissen skriver: Ja der skal bestemt nok komme en lille update Jeg bruger Puregon ( tror det er lidt det samme som dig. Men er ikke sikker) nogle dage svier det også ret meget og andre dage kan jeg stort set ikke mærke det. Hvor meget skal du tage af gangen? Jeg er oppe på 150. Synes det er meget. For sidste gang startede jeg på 100 og så skulle den op på 125 og til sidst 150. Så har fået en ordentlig omgang fra start Det kan godt mærkes
Ja der skal bestemt nok komme en lille update Jeg bruger Puregon ( tror det er lidt det samme som dig. Men er ikke sikker) nogle dage svier det også ret meget og andre dage kan jeg stort set ikke mærke det. Hvor meget skal du tage af gangen? Jeg er oppe på 150. Synes det er meget. For sidste gang startede jeg på 100 og så skulle den op på 125 og til sidst 150. Så har fået en ordentlig omgang fra start Det kan godt mærkes
Jeg får 300 enheder. Det er noget jeg skal blande selv, så det er en del der skal sprøjtes ind i maveskindet.
Mine æg er fine nok, de vokser bare langsomt, så med Daniel fik jeg Pergoveris, som åbenbart har lidt ekstra "krudt" i Og det virkede jo også Gik til akupunktør samtidig, og tror på at det var en god kombination
Jeg er heldigvis ikke specielt plaget af hormonerne, giver bare lidt mere hovedpine og nogle svedeture, men ellers ingenting
Putomanen skriver: Nogle gange kan det også være nemmere ikke hele tiden at få spørgsmål til behandlingen. Især fordi det kan være meget svært at sætte sig ind i som udenforstående. Det ville da også være fantastisk bare at overraske dem med den gode nyhed
Ja, vi syntes faktisk det har været rart at holde det på et minimum denne gang. Der er ikke så mange vi skal forholde os til, og får ikke alle de (velmenende) spørgsmål om hvordan det går
Solstrålebørn skriver: Håber så meget at I har heldet med Jer denne gang...
Tusind tak
B&J skriver: Jeg krydser alle mine finger for jer når tiden kommer og håber i er lige så heldige denne gang som sidste gang
Tusind tak, er sikker på at det hjælper
Håber jeg også, så skal den bare vokse sig stor og stærk (Hvis æggene bliver befrugtede selvfølgelig )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128