Så er jeg blevet "stikker" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Putomanen

Det er ikke mange gange her i livet at man kan kalde sig selv en stolt stikker

Jeg  for, at det er lykkens gang for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

La´chrissen

Nessie skriver:

Ja, var lige et smut på klinikken i dag, og det hele så fint ud, så jeg er startet op på Pergoveris. Hvis det går som forventet, bliver det ÆU i starten af Juli måned.

Er SÅ spændt på om det lykkes igen denne gang

Jeg har ikke været på i et stykke tid.
Vi var lige på en lille ferie i Tyskland, og havde intet net, så det var fredeligt
Ferien startede med at jeg havde mistet stemmen, så det var en stille tur derned af. Manden syntes vist det var meget rart

Havde en god ferie, men måtte sande at Daniel var for lille til badelandet, han syntes ikke det var specielt sjovt. Til gengæld var han begejstret for den oldgamle legeplads, og noget der hedder Jungleland, som var en stor indendørs legeplads

Da vi kom hjem var huset gået i stykker, som Daniel sagde med store øjne
Murerne havde været i sving, og det var så tid for os at komme i gang. Fik heldigvis lidt familie-assistance, så vi er kommet godt fra start.
Men der er selvfølgelig altid nogle flere ting der dukker op, når man er i gang med en større omgang.
F.eks. fandt vi ud af at det ville blive for dyrt at få pudset loftet op og malet, så der skal i stedet gipsplader op, og så kommer der en maler og tjekker det til sidst.

Der er lang vej endnu, men slutresultatet skal nok blive rigtig godt.

Så vi er godt på vej til at få vores ønsker for 2012 opfyldt

for at det går lige så let denne gang. Det er jo ikke ligefrem særlig sjovt med alt det stikkeri. Er selv godt i gang, skal ind til scanning i morgen for at se om det er tid til ægløsningssprøjte
en masse for at vi begge inden længe har en lille guldklump i mavsen

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Nettemor skriver:

Hehe ja vores have er også forfærdelig forsømt for tiden

Men mon ikke din mand hellere vil have dig til at være gravid end dig til at hjælpe med ombygningen ?

Nej det der med forandringer i de smås dagligdag er ikke altid nemt.. Er også spændt på hvordan det går når Sebastian skal være hjemme i 3 uger

Haven (eller haverne), må bare vente indtil vi har tid til dem

Daniel skal starte i børnehave til september ca., er MEGET spændt på hvordan han tager det. I vuggestuen laver de heller ikke for meget om i hans hverdag, han kan ikke rigtig rumme det.
Men de ved han er lidt forsigtig, så de vil tage sig god tid med at hjælpe ham til en god start i børnehaven, og det er jo bae skønt

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Hvor er det spændende søde.. Det lyder til at det går den rette vej for jer. Jeg håber du kun skal være "stikker" 1 gang.

Knus herfra..

Tak, søde ven

Ventetiden har været det værste, synes at det går rimelig hurtigt når først jeg er i gang med hormonerne Nu skal æggene bare vokse sig store og gode, så de kan blive befrugtede Gider ikke skulle være "stikker" én gang til, det svier

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

Hurtig er jeg dog ikke, men det skal normalt ikke slibes særlig meget

He he, og det er jo det vigtigste

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Camillos skriver:

Og allle ønsker i 2012 skal blive opfyldt

Præcis, dét er den rette tankegang

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

La´chrissen skriver:

for at det går lige så let denne gang. Det er jo ikke ligefrem særlig sjovt med alt det stikkeri. Er selv godt i gang, skal ind til scanning i morgen for at se om det er tid til ægløsningssprøjte
en masse for at vi begge inden længe har en lille guldklump i mavsen

Nej, det stikkeri er et nødvendigt onde. Jeg synes det svier med Pergoveris, når jeg sprøjter det ind, det gjorde det ikke med Gonal-F. Eller også er jeg bare ved at blive sart

Hvor spændene, håber da at æggene er store og fine, så de kan tages ud. Bliver spændende at se en update fra dig de næste par dage

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Det er ikke mange gange her i livet at man kan kalde sig selv en stolt stikker

Jeg  for, at det er lykkens gang for jer

He he nej Håber også at dette bliver den sidste gang, det er jo ikke så sjovt, men varer heldigvis ikke så længe

Tusind tak for er sikker på de hjælper

Anmeld

21. juni 2012

Putomanen

Nessie skriver:

He he nej Håber også at dette bliver den sidste gang, det er jo ikke så sjovt, men varer heldigvis ikke så længe

Tusind tak for er sikker på de hjælper

Nej, det er det bestemt ikke. Til sidst ligner man også næsten en nålepude. Selvom man bliver mere vant til det, bliver det aldrig helt nemt.

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Putomanen skriver:

Nej, det er det bestemt ikke. Til sidst ligner man også næsten en nålepude. Selvom man bliver mere vant til det, bliver det aldrig helt nemt.

Det er et værre cirkus man skal igennem.

Foreløbig er det faktisk lykkedes os at holde hemmeligt at vi er i behandling igen. Det er på "need to know"-basis, og ikke engang vores søskende ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.