Nessie skriver:
Ja, var lige et smut på klinikken i dag, og det hele så fint ud, så jeg er startet op på Pergoveris. Hvis det går som forventet, bliver det ÆU i starten af Juli måned.
Er SÅ spændt på om det lykkes igen denne gang 
Jeg har ikke været på i et stykke tid.
Vi var lige på en lille ferie i Tyskland, og havde intet net, så det var fredeligt 
Ferien startede med at jeg havde mistet stemmen, så det var en stille tur derned af. Manden syntes vist det var meget rart 
Havde en god ferie, men måtte sande at Daniel var for lille til badelandet, han syntes ikke det var specielt sjovt. Til gengæld var han begejstret for den oldgamle legeplads, og noget der hedder Jungleland, som var en stor indendørs legeplads 
Da vi kom hjem var huset gået i stykker, som Daniel sagde med store øjne 
Murerne havde været i sving, og det var så tid for os at komme i gang. Fik heldigvis lidt familie-assistance, så vi er kommet godt fra start.
Men der er selvfølgelig altid nogle flere ting der dukker op, når man er i gang med en større omgang.
F.eks. fandt vi ud af at det ville blive for dyrt at få pudset loftet op og malet, så der skal i stedet gipsplader op, og så kommer der en maler og tjekker det til sidst.
Der er lang vej endnu, men slutresultatet skal nok blive rigtig godt.
Så vi er godt på vej til at få vores ønsker for 2012 opfyldt 

for at det går lige så let denne gang. Det er jo ikke ligefrem særlig sjovt med alt det stikkeri.
Er selv godt i gang, skal ind til scanning i morgen for at se om det er tid til ægløsningssprøjte