Så er jeg blevet "stikker" :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.542 visninger
42 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Nessie

Ja, var lige et smut på klinikken i dag, og det hele så fint ud, så jeg er startet op på Pergoveris. Hvis det går som forventet, bliver det ÆU i starten af Juli måned.

Er SÅ spændt på om det lykkes igen denne gang

Jeg har ikke været på i et stykke tid.
Vi var lige på en lille ferie i Tyskland, og havde intet net, så det var fredeligt
Ferien startede med at jeg havde mistet stemmen, så det var en stille tur derned af. Manden syntes vist det var meget rart

Havde en god ferie, men måtte sande at Daniel var for lille til badelandet, han syntes ikke det var specielt sjovt. Til gengæld var han begejstret for den oldgamle legeplads, og noget der hedder Jungleland, som var en stor indendørs legeplads

Da vi kom hjem var huset gået i stykker, som Daniel sagde med store øjne
Murerne havde været i sving, og det var så tid for os at komme i gang. Fik heldigvis lidt familie-assistance, så vi er kommet godt fra start.
Men der er selvfølgelig altid nogle flere ting der dukker op, når man er i gang med en større omgang.
F.eks. fandt vi ud af at det ville blive for dyrt at få pudset loftet op og malet, så der skal i stedet gipsplader op, og så kommer der en maler og tjekker det til sidst.

Der er lang vej endnu, men slutresultatet skal nok blive rigtig godt.

Så vi er godt på vej til at få vores ønsker for 2012 opfyldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kofoed.

Håber for jer, at det her er sidste stikke tur.

Ha ha, kan da godt forstå han blev forvirret, der er jo kommet kæmpe hul i væggen men det betyder, at vores aftale med middag i jeres nye køkken er kommet meget tættere på

Det bliver godt!

Anmeld

20. juni 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

Håber for jer, at det her er sidste stikke tur.

Ha ha, kan da godt forstå han blev forvirret, der er jo kommet kæmpe hul i væggen men det betyder, at vores aftale med middag i jeres nye køkken er kommet meget tættere på

Det bliver godt!

Jeg håber virkelig også at det her er sidste omgang

Ja, det går jo fremad, selvom det ikke går helt så hurtigt som man kunne ønske, men sådan er det jo altid
Lige nu er huset i hvert fald ikke gæste-egnet, og slet ikke til så små børn som din trold

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Nessie skriver:

Jeg håber virkelig også at det her er sidste omgang

Ja, det går jo fremad, selvom det ikke går helt så hurtigt som man kunne ønske, men sådan er det jo altid
Lige nu er huset i hvert fald ikke gæste-egnet, og slet ikke til så små børn som din trold

På så lille æg, voks dig stor og smidig

Nej, men håber på en gang efter sommerferien

Anmeld

20. juni 2012

Nessie

Kofoed. skriver:

På så lille æg, voks dig stor og smidig

Nej, men håber på en gang efter sommerferien

Tak

Vi kan da håbe på at der er lagt gulv på, så her ikke er så beskidt mere, til den tid

Anmeld

20. juni 2012

tarkoflen

alt hvad jeg kan for jer!

Lyder til at det er en god tur og en god start på et nyt og spændende kapitel i jeres liv!

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Nessie skriver:

Tak

Vi kan da håbe på at der er lagt gulv på, så her ikke er så beskidt mere, til den tid

Jeg er skide god til at sparle vægge op

Anmeld

20. juni 2012

Nettemor

Årh en super god update!

Jeg skal i hvert fald nok  For at der denne gang kommer en bebs ud af alt det stikken

Uhh ha ja det er ikke godt når der er nogen der ødelægger huset.. Det bryder Sebastian sig heller ikke om. Min mand væltede sten gelænderet på trappen. Det er ved at være et par mdr siden men Sebastian snakker stadig om at far ødelægger trappen..

Men det bliver godt for jer at få det lavet. Det er så meget rarere bagefter Men det ved du jo

Anmeld

21. juni 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Ja, var lige et smut på klinikken i dag, og det hele så fint ud, så jeg er startet op på Pergoveris. Hvis det går som forventet, bliver det ÆU i starten af Juli måned.

Er SÅ spændt på om det lykkes igen denne gang

Jeg har ikke været på i et stykke tid.
Vi var lige på en lille ferie i Tyskland, og havde intet net, så det var fredeligt
Ferien startede med at jeg havde mistet stemmen, så det var en stille tur derned af. Manden syntes vist det var meget rart

Havde en god ferie, men måtte sande at Daniel var for lille til badelandet, han syntes ikke det var specielt sjovt. Til gengæld var han begejstret for den oldgamle legeplads, og noget der hedder Jungleland, som var en stor indendørs legeplads

Da vi kom hjem var huset gået i stykker, som Daniel sagde med store øjne
Murerne havde været i sving, og det var så tid for os at komme i gang. Fik heldigvis lidt familie-assistance, så vi er kommet godt fra start.
Men der er selvfølgelig altid nogle flere ting der dukker op, når man er i gang med en større omgang.
F.eks. fandt vi ud af at det ville blive for dyrt at få pudset loftet op og malet, så der skal i stedet gipsplader op, og så kommer der en maler og tjekker det til sidst.

Der er lang vej endnu, men slutresultatet skal nok blive rigtig godt.

Så vi er godt på vej til at få vores ønsker for 2012 opfyldt

hepper på at guldæget finder jer!!!!

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

alt hvad jeg kan for jer!

Lyder til at det er en god tur og en god start på et nyt og spændende kapitel i jeres liv!

Tusind tak

Vi tror på at det hele går vores vej nu, ombygningen har også været længe undervejs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.