Hvis man ikke ønsker at amme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.458 visninger
55 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Hej alle.
Jeg har født og amningen kørte ret godt indtil der ikke var mere råmælk.. Vi har derfor været nødt til at gi noget mme, da lillefisen var sulten jo.
Nu er mælken løbet til, og jeg føler virkelig inderligt ikke at jeg har lyst til at amme.
Jeg føler mig klam og føler ikke at lillefisen blive tilfreds nok med mælken..
Mine vorter er sat til med sår, så det gør samtidig ENORMT ondt og jeg prøver hele tiden at udsætte det at amme fordi jeg ved hvor ondt det gør. Vil hellere føde end amme.

Hvad gør man lige når man har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

B&J

så får du en pille til at stoppe mælken også giver du mme...

vores dreng ville dog ikke spise af brystet han faldt i søvn og vi prøve alt men han røg på mme og jeg fik en pille til at stoppe mælken

Anmeld

19. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Hej alle.
Jeg har født og amningen kørte ret godt indtil der ikke var mere råmælk.. Vi har derfor været nødt til at gi noget mme, da lillefisen var sulten jo.
Nu er mælken løbet til, og jeg føler virkelig inderligt ikke at jeg har lyst til at amme.
Mine vorter er sat til med sår, så det gør samtidig ENORMT ondt og jeg prøver hele tiden at udsætte det at amme fordi jeg ved hvor ondt det gør. Vil hellere føde end amme.

man træffer det valg man mener er det rigtige for en selv og ens barn.. om det er at stoppe eller at fortsætte, det er ligemeget, så længe i er tilfreds med valget .. amning betyder ikke så meget, at det skal ødelægge noget.. stoppede selv med at amme, da min datter var 3 uger gammel..

Anmeld

19. juni 2012

HeXeri

Anonym skriver:

Hej alle.

I bund og grund er det jo bare at få købt MME og flasker og så få begyndt på flasken, langt de fleste børn accepterer flasken. Dovenskaben i mennesket er medfødt, så det der med at læne hovedet tilbage og ind kommer maden, tiltaler os selv i den alder
Jeg ville ringe op til min sp, da min dreng rykkede på flaske fik vi at vide at han skulle have lactulose fra flaske nummer 1 - 2 gange om dagen, for MME kunne give forstoppelse. Så det fik han, vi har aldrig oplevet problemer.
Du kan via din læge få piller der stopper produktionen

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så får du en pille til at stoppe mælken også giver du mme...

vores dreng ville dog ikke spise af brystet han faldt i søvn og vi prøve alt men han røg på mme og jeg fik en pille til at stoppe mælken

Hvem skal man snakke med for at få piller?

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

man træffer det valg man mener er det rigtige for en selv og ens barn.. om det er at stoppe eller at fortsætte, det er ligemeget, så længe i er tilfreds med valget .. amning betyder ikke så meget, at det skal ødelægge noget.. stoppede selv med at amme, da min datter var 3 uger gammel..

Hvordan gør man hvis man ønsker at stoppe?

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

HeXeri skriver:

I bund og grund er det jo bare at få købt MME og flasker og så få begyndt på flasken, langt de fleste børn accepterer flasken. Dovenskaben i mennesket er medfødt, så det der med at læne hovedet tilbage og ind kommer maden, tiltaler os selv i den alder
Jeg ville ringe op til min sp, da min dreng rykkede på flaske fik vi at vide at han skulle have lactulose fra flaske nummer 1 - 2 gange om dagen, for MME kunne give forstoppelse. Så det fik han, vi har aldrig oplevet problemer.
Du kan via din læge få piller der stopper produktionen

Så man skal rent faktisk bare kontakte lægen?
Han får mme lige nu også fordi han ellers er en skrigeballon uden lige, så tror ikke mælken mætter nok.

Anmeld

19. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Hvem skal man snakke med for at få piller?

tror du skal ringe til din læge jeg fik min på sygehuset for jeg var der i 8dage....

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

tror du skal ringe til din læge jeg fik min på sygehuset for jeg var der i 8dage....

Det må jeg prøve, hun kan vel også fortælle hvad for noget mme der vil være bedst

Anmeld

19. juni 2012

B&J

Anonym skriver:

Det må jeg prøve, hun kan vel også fortælle hvad for noget mme der vil være bedst

nej..

jeg tor endelig man køber det man selv ønsker...

vores var på nan og andre på noget andet

vi har jo alle forskellige meninger hvad for noget mme vi syntes er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.