Hvad vil du hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
SaraB skriver:

Ja, Ibrahim's (as) kone. Hehe, jo jeg var al-hamdulillah heldig på det punkt!

Men jeg ville som du, også have svært ved at ændre det hvis det var - af respekt for mine forældre.

Hvilke(t) navn(e) overvejede du?

AlhamduliAllah der var du heldig

Jeg tænkte på Amirah, Sara (for det ikke skal være løgn) og Noora.

Men navnet er heldigvis ikke, hvad der gør mig til mig, eller hvad der gør mig til en rettroende muslim

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Lunae

Jeg er døbt Luna, men havde en fase i min barndom, hvor jeg bare hadede det navn. Da jeg blev døbt lige inden min konfirmation, fik jeg navnet Laura, så mit navn blev Luna laura. I en periode ønskede jeg at folk bare kaldte mig Laura og havde en plan om at når jeg blev 18 ville jeg få slettet Luna!

Dette holdt selvfølgelig ikke og idag bruger jeg kun Luna.

Når jeg en gang bliver gift, får jeg slettet Laura igen

Anmeld

19. juni 2012

Sophie90

Jeg har faktisk ændret navn Før hed jeg bare Sophie, så fordi jeg altid har elsket navne med 3 bogstaver (spørg mig ikke hvorfor), så satte jeg Ann foran, det har jeg aldrig fortrudt

Anmeld

19. juni 2012

Rsa

Har aldrig brud mig om mit navn, Randi, men har vænnet mig til at det er det jeg hedder og mine forældre har givet mig lige netop det navn fordi min far var helt vild med det...

Navnet er n del af mig og kunne ikke drømme om at lave det om.

Men da jeg var barn ville jeg så gerne hedde Rebecca 

Anmeld

19. juni 2012

Solstrålebørn

Bare Sari hvis det skulle være... 

Anmeld

19. juni 2012

hekran

Jeg hadede mit navn, da jeg var lille, men i dag er jeg rigtig glad for det. Mit navn er også mit brugernavn. Det er sjældent, at jeg støder på en anden Marita.

Mit efternavn er det samme som en by i Norge, Trondheim, så det er ret specielt. Så meget, at min mand også har taget det. Nielsen fadede ligt i sammenligningen

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

Yurie skriver:

du ved godt at navnet Kofoed ikke stammer fra Bornholm, ik?

Det stammer fra nord tyskland, hvor en ukendt søn af en stadig eksisterende grevedømme, han have en klumpfod og blev klart ko fod (bare på tysk), hans slægt blev forfulgt, så de emigrerede til bornholm, hvor efter de virkelig fik indvandret øen og da krise kom, hvor alle tog til usa, drog mange unge mænd fra bornholm ud i hele danmark og derved fik de blandet sig med mange andre familier.

Så ja, jeg kender historien og har selv lavet masser af slægtsforskning. Min gren er dog relativ bornholmsk, da min oldeforældre boede der indtil midt tyverne og så flyttede til kbh, med deres små børn, deriblandt min farfar

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

MortilElias2010 skriver:

Men Kofoed er bare så fedt

Bananahana Kofoed Sejt!

Hehe, smukt ikke, men det kræver altså en prins...

Anmeld

19. juni 2012

Lusi

Jeg ville gerne have heddet jasmin som barn. Kan ihvertfald huske, at alle mine barbiedukker hed det
Min lille niece hedder det nu

Men ellers er jeg glad og tilfreds med mit navn og har altid været det..

Anmeld

19. juni 2012

SaraB

PT skriver:

AlhamduliAllah der var du heldig

Jeg tænkte på Amirah, Sara (for det ikke skal være løgn) og Noora.

Men navnet er heldigvis ikke, hvad der gør mig til mig, eller hvad der gør mig til en rettroende muslim

Lige præcis - det var noget andet hvis det var Christina, Christa eller lign.
Det var ellers nogle fine navne.

Jeg arbejder også sammen med en konverteret 'Pernille', så kom lige til at tænke om du var hende. Men så på din profil du ikke var fra Kbh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.