Hej 
Et spørgsmål af ren nysgerrighed.. Hvis du skulle have et nyt fornavn og/eller mellemnavn hvad ville du så hedde?
Min mor skulle have døbt mig Rosa Larsen eller Henrijette Larsen.
Min mor var så gift i 10 år fra jeg var 16 år til 26 år og skulle endelig lave det om den gang til Jørgensen da min mor kom til af heddde det pga hendes mand. Men så blev de skilt så jeg nået det aldrig.Ja og nok også meget godt pga min mor tog Larsen tilbage.
Men men nu hedder jeg Henriette men ikke Larsen mere
. Da jeg lave det om da jeg vente mit 3 barn til det samme som hans far og min søn i maj 2009. Hader navne Larsen tænker på Busters verden kom så fru Larsen *GH*.
Når men jeg hedder nu Henriette Skjoldborg Jørgensen.
Skjoldborg skulle jeg have tillades til + koste 420 kr så selvom vi blev gift engang skulle jeg selv betale de 420 kr så der i maj tog jeg bare både skjoldborg og jørgensen med for de 420 kr.Min kæreste skrev under på jeg måtte bær Skjoldborg da det er et familienavn.
Jeg glemt kun J i mit fornavn men pyt med det J efter i.
Jeg hved ikke hvad jeg gerne ellers ville have hedde har ikke tænkt på anden Rosa så eller Rosa Olivia Jørgensen nu da du skriver det elsker navne Olivia.Min datter ende så ud med Victoria
Hendes far kunne ikke lide navne Olivia. Jeg har altid elske Olivia Newton-John fra Grease.
.så min datter måtte nøjes med ia til sidste som Olivia
.Hvis jeg have fået en datter mere kom hun til af hedde dette eller Amanda.Men Amanda kom første i mit hjerte da vi vente mit 3 barn her da det jo så ikke var en pige igen måtte det jo skiftes ud med et drangenavn.Han skulle så have hedde tobby men mente da han var 3 mdr det nok var bedre og døbe ham Tobias og bruge Tobby som kældenavn.Jeg ser ham stadig som en Tobby.Men forsent nu.Men han kan jo selv en dag lave det om hvis han vil dette.
Nå natnat.
Mvh
Henriette som også er et smukt navn syntes jeg endelig selv.
Anmeld