Hvad vil du hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.556 visninger
41 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

Tullepigen90

Hej
Et spørgsmål af ren nysgerrighed.. Hvis du skulle have et nyt fornavn og/eller mellemnavn hvad ville du så hedde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

DitteFisk

Tullepigen90 skriver:

Hej
Et spørgsmål af ren nysgerrighed.. Hvis du skulle have et nyt fornavn og/eller mellemnavn hvad ville du så hedde?

Det er sjovt, for da jeg var barn ville jeg bare så gerne hedde noget andet! og jeg kunen finde en MASSE navne som var pænere end mit! 

Og det kunne jeg sikkert også nu, men lige på stående fod vil jeg bare helst hedde Ditte (mit navn)  

Anmeld

18. juni 2012

chael

Det er sjovt, for da jeg var barn ville jeg bare så gerne hedde noget andet! og jeg kunen finde en MASSE navne som var pænere end mit! 

Og det kunne jeg sikkert også nu, men lige på stående fod vil jeg bare helst hedde Ditte (mit navn)  

Sjovt, sådan har jeg det også, på fuldstændig samme måde med mit eget navn.

Er faktisk ret tilfreds og synes jeg har et pænt navn

*Camilla

Anmeld

18. juni 2012

Kofoed.

Den har jeg tit tænkt på, synes ikke mit navn passer til mig og det samme har mange andre også sagt. Hedder Betina, er rigtig heste pige navn, men det er ikke mig, overhovedet efternavnet gør det heller ikke bedre, er hverken fra bornholm eller landet, så Kofoed passer heller ikke.

Men aner det ikke, nåede en periode til baby og en periode prinsesse bananahana.

Anmeld

18. juni 2012

BellaCiinea

Tullepigen90 skriver:

Hej

Hedder Isabella..

Men der er da en del navne jeg finder mere interessant

Fx Aviaja, Dahlia, Ella, Siri, Gry, Tamsin, Alma, Eline

Kunne nok blive ved

Anmeld

18. juni 2012

Fenja09

Tror slet ikke at jeg kan "fantasere" mig til at hedde andet end det jeg gør, men skulle jeg have et mellemnavn ville jeg gerne hedde det min mor hedder til mellemnavn, og min datter. Kan slet ikke forestille mig at hedde noget andet

/Fenja

Anmeld

18. juni 2012

come2

Tullepigen90 skriver:

Hej

Jeg ville hedde Angelina eller Elvira

Anmeld

18. juni 2012

FrkLarsen

Tullepigen90 skriver:

Hej

Sjovt spørgsmål 

Jeg ville nok beholde mit eget navn, men da jeg var barn ville jeg vil gerne hedde Emma 

*Kamilla

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

Tullepigen90 skriver:

Hej

Hmmm...
Fornavn: det jeg hedder Da jeg var lille gad jeg godt hedde Rosa eller Isabella ..

Et andet mellemnavn, så gad jeg godt have mit eget tilbage Riis.. Men det er en længere historie  

Skulle jeg hedde noget valgt efter min barnlige hjerne skulle det være 

Prinsesse (navn navn navn navn)  

Anmeld

18. juni 2012

4kløver

Det ved jeg ikke lige.. Måske Bette for det kalder de fleste gamle venner mig. Bettina er først kommet tilbage til mig som voksne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.