Hvad vil du hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

SaraB

PT skriver:

Jeg stod for nogle år siden med tanken om at bytte fornavn.
Der er mange,der, når de konverterer til Islam, bytter fornavn til et arabisk/islamisk navn, og jeg overvejede også at gøre det.

Men jeg kunne ikke finde et navn, jeg syntes, passede til mig, og derudover så har mine forældre givet og valgt dette navn til mig, så også af respekt for dem ændrede jeg ikke mit navn.

Så det må blive ved Pernille til tid og evighed

Samme her.

Wa salam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
come2 skriver:

Jeg ville hedde Angelina eller Elvira

Ha jeg sad også lige og tænkte på Elvira! Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
SaraB skriver:

Samme her.

Wa salam

Waleikum salaam.

Men hedder du ikke Sara? For det er da om noget et islamisk navn

Anmeld

18. juni 2012

SaraB

PT skriver:

Waleikum salaam.

Men hedder du ikke Sara? For det er da om noget et islamisk navn

Ja, Ibrahim's (as) kone. Hehe, jo jeg var al-hamdulillah heldig på det punkt!

Men jeg ville som du, også have svært ved at ændre det hvis det var - af respekt for mine forældre.

Hvilke(t) navn(e) overvejede du?

Anmeld

18. juni 2012

jydeinden

Tullepigen90 skriver:

Hej
Et spørgsmål af ren nysgerrighed.. Hvis du skulle have et nyt fornavn og/eller mellemnavn hvad ville du så hedde?

elsker mit efternavn, og vil absolut gerne videreføre det.. og mit fornavn er jeg ganske tilfreds med, da jeg så både har noget MEGET (ekstremt) almindeligt, og noget sjældent koblet sammen

Anmeld

18. juni 2012

meem

Har aldrig rigtig kunne li mit navn (mette).. Under min uddannelse var vi 4 med det navn
Jeg drømte altid om at hedde Jessica eller Linea da jeg var yngre... :-P nu tænker jeg faktisk ikke over mit navn længere, bliver altid kaldt mit efternavn da folk så kan kende forskel på de 4 mette'r.. Så Madsen det mig ;-)

Anmeld

19. juni 2012

HeidiØ

Tullepigen90 skriver:

Hej
Et spørgsmål af ren nysgerrighed.. Hvis du skulle have et nyt fornavn og/eller mellemnavn hvad ville du så hedde?

Jeg har aldrig ønsket mig et andet navn

Men da jeg fik at vide mine forældre også var ude i at kalde mig Julie eller Maria, tænkte jeg: "ej, Julie, det er bare et dejligt navn... lige mig"

Anmeld

19. juni 2012

MortilElias2010

Kofoed. skriver:

Den har jeg tit tænkt på, synes ikke mit navn passer til mig og det samme har mange andre også sagt. Hedder Betina, er rigtig heste pige navn, men det er ikke mig, overhovedet efternavnet gør det heller ikke bedre, er hverken fra bornholm eller landet, så Kofoed passer heller ikke.

Men aner det ikke, nåede en periode til baby og en periode prinsesse bananahana.

Men Kofoed er bare så fedt

Bananahana Kofoed Sejt!

Anmeld

19. juni 2012

MortilElias2010

Har altid godt kunne lide mit navn - Anne valgte min far, Louise valgte min mor - og så blev jeg til

Det er kun blevet lidt irriterende nu hvor jeg rejser selv, mit navn kan ikke stå på flybilletten og så vil de ikke altid godkende den førend de har checket i hoved og røv. Det er selvf. inkluderet efternavnet.. Mit navn består af 29 bogstaver.

Anmeld

19. juni 2012

Ditte-3

rusita eller feluca 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.