Er denne ordning ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

hekran

Umiddelbart ser det fint ud, meeeen jeg synes det er for lidt, at faren kun har torsdag i uge 1. Kunne han ikke får torsda-fredag? Der når man ikke at falde til ro som barn og jeg tror det bliver for kort mellem omstillingerne, når man skal fra mor, til far og så hjem igen til mor på to dage. Bor I tæt på hinanden?

Det er det eneste jeg kan påpege

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

isabellasmor

Anonym skriver:

Vil i ikke lige bedømme om denne ordning for bopæl er ok for to børn på 18 mdr og 3 1/2 år?

Uge 1:
Man: Mor
Tirs: Mor
Ons: Mor
Tors: Far
Fre: Mor
Lør: Mor
Søn: Mor

Uge 2:
Man: Mor
Tirs: Mor
Ons: Far
Tors: Far
Fre: Far
Lør: Far
Søn: Far

Jeg synes også som en anden skriver, at der mangler en fast base. Især når den mindste er 18 mdr. Kan egentlig ikke forstå, og har set det før, hvorfor enten far eller mor lige skal ha barnet én dag og så tilbage igen? Tænker at det må være træls at få revet rødderne op, hjem til den anden part og sove, og tilbage igen og rette sig ind i de rutiner igen..? Det bare en lille undren 

Anmeld

19. juni 2012

modesty

Jeg ville droppe far-dagen i uge 1, alternativt flytte den ned i forbindelse med de andre far-dage i uge 2. Det må være ekstremt forvirrende for børnene at skulle én dag til far og så tilbage. Jeg kan forstille mig at det er for farens skyld og ikke for børnenes - og evt. for din skyld at den dag ikke ligger i forlængelse med de andre far-dage. Men der synes jeg at I skal tænke på børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.