Er denne ordning ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg kan kun erklære mig helt enig med dig Det handler simpelthen bare ikke om, hvad forældrene kan holde til, men hvad der er bedst for barnet

Det bedste for barnet er da vel ikke at skulle undvære sin mor eller far i 10-12 dage??

Det synes vi i hvert fald ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Lady Marion <3

Anonym skriver:

Selvfølgelig tænker vi da på børnenes behov. Vi tænker at det ville være synd at de kun skulle se den ene forælder hver anden weekend når de er vant til at være sammen hver dag!

Men sådan tænker børn i den alder slet ikke   de har mere brug for tryghed og forudsigelighed dvs en fast base . Kan sagtens se det ikke er nemt for jer og andre , for hvem vil undvære sine unger   Men ungernes bedste ?  det er det ikke,

Anmeld

18. juni 2012

wamse

Anonym skriver:

Det bedste for barnet er da vel ikke at skulle undvære sin mor eller far i 10-12 dage??

Først så er det bestemt ikke det, som du først skriver, der handler det om at I ikke kan undvære barnet så længe.
Andet så er det jo vilkårene, når mor og far går fra hinanden, og jeg tror sagtens børn kan lære at leve med de vilkår, og mange vælger jo at mor eller far, kan se barnet en dag i den ene uge også, sådan at barnet altid har en fast base.

Anmeld

18. juni 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg tror du projekterer jeres egne følelser over på børnene nu.. Det bedste for barnet, er at han/hun ved, at det er den samme seng de skal puttes i hver aften, at det er det samme sted de også står op, at der er nogenlunde faste rutiner, at de ved hvad de skal......... Selv om i siger at det bliver éns begge steder, så vil det aldrig blive éns.

Så kan i altid lave det om, når børnene er blevet større, og bedre forstår hvorfor de skal flyttes rundt hele tiden..

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Evt. andre forslag?

Anmeld

18. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Anonym skriver:

Evt. andre forslag?

Du skal gøre det du føler er rigtigt. Og finde frem til en ordning du kan leve med. Jeg er sikker på at du tænker på børnene og hvis det var mig vil jeg aldrig gå med til at overdrage forældre myndigheden over mine børn. Men den ordning i er kommet Frem til hvordan har du selv med den ? 

Anmeld

18. juni 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Du skal gøre det du føler er rigtigt. Og finde frem til en ordning du kan leve med. Jeg er sikker på at du tænker på børnene og hvis det var mig vil jeg aldrig gå med til at overdrage forældre myndigheden over mine børn. Men den ordning i er kommet Frem til hvordan har du selv med den ? 

Jamen jeg har det faktisk okey med den. Så ses børnene sin mor og far næsten lige meget. Men har også prøvet og foreslå 9/5 ordning. Så får de lidt mere en fast base.

Anmeld

18. juni 2012

Pige2009

Zeus skriver:

Hånden på hjertet, så synes jeg der mangler en fast base.. Hvorfor ikke gøre det til hver anden weekend, plus en fast hverdag eller lign?

Helt enig. Synes det er meget voldsomt for et kun 18 mdrs. barn at skulle skifte sådan mellem hjemmene

Anmeld

18. juni 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Selvfølgelig tænker vi da på børnenes behov. Vi tænker at det ville være synd at de kun skulle se den ene forælder hver anden weekend når de er vant til at være sammen hver dag!

Det kan du have ret i, men jeg synes det vil være mere synd for dem at blive rodløse, fordi de ikke har haft en fast base.

Havde en veninde som barn og ung som skulle frem og tilbage mellem far og mor på samme måde. Hun fik adhd/damp agtige symptomer af det.

Anmeld

18. juni 2012

MorDk

Anonym skriver:

Fordi det vil ingen af os gå med til. Jeg vil ikke kun have dem hver anden weekend og det vil faren heller ikke.

Ej men så længe ungerne er så små så bliver I nød til at blive enige!!!!

Ungerne har brug for en fast base.... andet sys jeg er synd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.