Jeg har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

wamse

Kan sagtens se mulighederne i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

MorDk

Det ser super godt ud!

Ja selvfølgelig skal der laves noget.. det skal der jo ved alt man flytter ind i også selvom det er splinter  nyt. Man vil jo gerne sætte sit eget præg på det *S* Held & Lykke med det

Anmeld

18. juni 2012

Dinna88

Det er  slet ikke mig smag, heller ikke min kærestes, så det ville slet ikke være i overvejelserne  Men det er jo så heller ikke os der skal købe hus! Så go for it - det er da fyldt med muligheder, lækre rum, lækkert køkken osv!  
Personligt er jeg mere til Patriciervillaer eller små landejendomme. Lidt gammeldags, hyggelig stemning, stukke, højt til loftet osv.  

Anmeld

18. juni 2012

Laulund87

Dejlige store rum med godt lys!

Med lidt maling, fjerne gulvtæpper og måske nye døre/skabelåger ville det være tiptop 

Anmeld

18. juni 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Dejlige store rum med godt lys!

Med lidt maling, fjerne gulvtæpper og måske nye døre/skabelåger ville det være tiptop 

Jeg kan se SÅ maneg muligheder i det hus... Og det er bare total super til en familie på 4 snart synes jeg

Anmeld

18. juni 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Jeg kan se SÅ maneg muligheder i det hus... Og det er bare total super til en familie på 4 snart synes jeg

Ja det er da så

Anmeld

18. juni 2012

come2

Muhmi skriver:

Selvom at vores egentlig er ret fastsat

MEN hvad synes I om det her hus??

Vi herhjemme er TOTALT forelskede og vi vil faktisk næsten gøre alt for at få fat i dette vidunderlige hus.

Dette hus er totalt luksus for os, da vi lige nu bor på ca. 50kvm (tre mennesker, snart fire)

Der er to store soveværelser, lige overfor hinanden, stuen er en vinkelstue og den er stooooooor, køkkenet, ja det siger jo sig selv (kig) og badeværelset er bare super, det ser nemlig ud som om at der er plads i brusenichen til at vi kan få badekar (total ønskedrøm) læææækker gang, kæmpe kælder og vidunderlig have!! Vi vil bo ca. to min. gågang til skole, tre minutters gågang til dagpleje og ti minutters gang til børnehave og brugsen vil vi have i baghaven (næsten) Er det lige sådan lidt perfekt eller er det bare mig?

Men hvad siger I?? Ser det ikke dejligt ud?

nu er jeg ærlig.

Huset er slet ikke noget jeg ville kigge efter.

Jeg giver gerne flere penge og får noget der er helt renoveret

Anmeld

18. juni 2012

Sildefisk

Dinna88 skriver:

Det er  slet ikke mig smag, heller ikke min kærestes, så det ville slet ikke være i overvejelserne  Men det er jo så heller ikke os der skal købe hus! Så go for it - det er da fyldt med muligheder, lækre rum, lækkert køkken osv!  
Personligt er jeg mere til Patriciervillaer eller små landejendomme. Lidt gammeldags, hyggelig stemning, stukke, højt til loftet osv.  

same here, bortset fra at vi har hus, parcel villa fra slut firserne med røde mursten, hvide vinduer og døre  For vores vedkommende skal det helst være klar til at flytte ind i 

Men go for it, kender godt den følelse du har, sådan havde vi det med vores hus for 1,5år siden 

Anmeld

18. juni 2012

Fenja09

Muhmi skriver:

Hihi, det var nu ikke fordi jeg troede at DU ville snuppe det, men måske nogle som ikke havde tænkt sig at skrive i tråden

Vi vil helst bo i en lille by fordi jeg oprindeligt kommer fra nordsjælland, har boet i kbh, amager og alle mulige steder hvor der bare var ós og larm Og min mand er heldigvis født og opvokset på landet så han elsker også den ro der er i en lille by

Kan jeg godt forstå, synes også en lille by er helt ideelt med småbørn  

Pøj pøj med huskøbet!

Anmeld

18. juni 2012

Laulund87

come2 skriver:

nu er jeg ærlig.

Huset er slet ikke noget jeg ville kigge efter.

Jeg giver gerne flere penge og får noget der er helt renoveret

Nu er det jo ikke ale der har penge til at købe et perfekt hus hvor der ikke skal gøres noget

Efter vi købte hus har vi malet indenvendigt, udevendigt, lagt skærver i indkørslen i stedet for fliser, renoveret et værelse fuldstændigt osv. Små ting henad vejen så det er som vi vil have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.