Jeg har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Kan sagtens se potientalet .. Så tænker da bare go for it  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Fenja09

Muhmi skriver:

Hihihi, du skal bare vide at det er SMÅTING i forhold til det der skal laves ved vores eget hus nu her... Ejmen, det her hus er guldgruppe i forhold til

Synes heller ikke det ser voldsomt ud, og helt sikkert noget man sagtens kan bruge indtil der er overskud, økonomi osv til at få det lavet  Det er også en fin stor stue der er  

Er det beliggende i en landsby eller i et villakvarter i en større by?

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

Fenja09 skriver:

Synes heller ikke det ser voldsomt ud, og helt sikkert noget man sagtens kan bruge indtil der er overskud, økonomi osv til at få det lavet  Det er også en fin stor stue der er  

Er det beliggende i en landsby eller i et villakvarter i en større by?

Det er i en lille by... Meget stille og rolig by... Vil ikke sige mere i frygt for at der var nogle andre der blev forelskede og det er også derfor jeg ikke satte annoncen herind

Anmeld

17. juni 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Selvom at vores egentlig er ret fastsat

MEN hvad synes I om det her hus??

Vi herhjemme er TOTALT forelskede og vi vil faktisk næsten gøre alt for at få fat i dette vidunderlige hus.

Dette hus er totalt luksus for os, da vi lige nu bor på ca. 50kvm (tre mennesker, snart fire)

Der er to store soveværelser, lige overfor hinanden, stuen er en vinkelstue og den er stooooooor, køkkenet, ja det siger jo sig selv (kig) og badeværelset er bare super, det ser nemlig ud som om at der er plads i brusenichen til at vi kan få badekar (total ønskedrøm) læææækker gang, kæmpe kælder og vidunderlig have!! Vi vil bo ca. to min. gågang til skole, tre minutters gågang til dagpleje og ti minutters gang til børnehave og brugsen vil vi have i baghaven (næsten) Er det lige sådan lidt perfekt eller er det bare mig?

Men hvad siger I?? Ser det ikke dejligt ud?

Store dejlige rum , og virkelig lækkert køkken !

Anmeld

17. juni 2012

Fenja09

Muhmi skriver:

Det er i en lille by... Meget stille og rolig by... Vil ikke sige mere i frygt for at der var nogle andre der blev forelskede og det er også derfor jeg ikke satte annoncen herind

Nej det var nu heller ikke selve bynavnet jeg var interesseret i - var bare nysgerrig for at høre om det var en lille by eller en stor by  Vi bor selv i hus og leder ikke, så vi snupper det ikke fra dig - har nok også en lidt anden smag, men synes det er fint

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

Nej det var nu heller ikke selve bynavnet jeg var interesseret i - var bare nysgerrig for at høre om det var en lille by eller en stor by  Vi bor selv i hus og leder ikke, så vi snupper det ikke fra dig - har nok også en lidt anden smag, men synes det er fint

Hihi, det var nu ikke fordi jeg troede at DU ville snuppe det, men måske nogle som ikke havde tænkt sig at skrive i tråden

Vi vil helst bo i en lille by fordi jeg oprindeligt kommer fra nordsjælland, har boet i kbh, amager og alle mulige steder hvor der bare var ós og larm Og min mand er heldigvis født og opvokset på landet så han elsker også den ro der er i en lille by

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

morethanperfect skriver:

Store dejlige rum , og virkelig lækkert køkken !

Jaaaaaaah, det er jeg nemlig også helt skudt i, S.U.P.E.R. køkkeeeen hehehe Og jeg kan se rigtig meget potentiale i det hele

Ja jeg er ret meget oppe og køre

Anmeld

17. juni 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Jaaaaaaah, det er jeg nemlig også helt skudt i, S.U.P.E.R. køkkeeeen hehehe Og jeg kan se rigtig meget potentiale i det hele

Ja jeg er ret meget oppe og køre

Forstår jeg godt 

Go for it  

Anmeld

18. juni 2012

nilletøz

Muhmi skriver:

NEMLIG!! stort og lyst, det er bare LIGE mig!

Ja også mig. Lyst og stort..

Anmeld

18. juni 2012

MissTas

Muhmi skriver:

Selvom at vores egentlig er ret fastsat

MEN hvad synes I om det her hus??

Vi herhjemme er TOTALT forelskede og vi vil faktisk næsten gøre alt for at få fat i dette vidunderlige hus.

Dette hus er totalt luksus for os, da vi lige nu bor på ca. 50kvm (tre mennesker, snart fire)

Der er to store soveværelser, lige overfor hinanden, stuen er en vinkelstue og den er stooooooor, køkkenet, ja det siger jo sig selv (kig) og badeværelset er bare super, det ser nemlig ud som om at der er plads i brusenichen til at vi kan få badekar (total ønskedrøm) læææækker gang, kæmpe kælder og vidunderlig have!! Vi vil bo ca. to min. gågang til skole, tre minutters gågang til dagpleje og ti minutters gang til børnehave og brugsen vil vi have i baghaven (næsten) Er det lige sådan lidt perfekt eller er det bare mig?

Men hvad siger I?? Ser det ikke dejligt ud?

det ser hyggeligt, stort og rummeligt ud..

Personligt er jeg bare ikke lige til de mørke døre og skabslåger samt gulvtæpper.. men det er jo småting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.