Jeg har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Muhmi

ønskebarn74 skriver:

hold op hvor er det bare lækkert!!!

Oooorh tak søde!!

Ja jeg er simpelthen så forelsket, den følelse jeg har inde i kroppen lige nu fortæller mig bare at det er HUSET!!! Vi må gøre alt hvad vi kan for at det biver vores!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Muhmi skriver:

Nope ikke endnu, vi har lige fundet det... Og sidder her og er HELT oppe og køre, med sommerfugle i maven og rysteglæde i hele kroppen.... Vi ringer som det første i morgen tidlig og får en tid til en rundvisning og ellers så skal vi i banken senere på dagen og så snakker vi om det kan lade sig gøre.... Det skal det bare... Total drømmehus hvis man gerne vil have en stor familie, synes vi

Det lyder bare perfekt - og rigtig spændende

Anmeld

17. juni 2012

Leneur

Synes da bare i skal slå til, for selvfølgelig skal der laves lidt ved det men det hører næsten med... og hvis vinkelstuen er så stor, så kunne man da lave et ekstra værelse der. Go for it.

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Selvom at vores egentlig er ret fastsat

MEN hvad synes I om det her hus??

Vi herhjemme er TOTALT forelskede og vi vil faktisk næsten gøre alt for at få fat i dette vidunderlige hus.

Dette hus er totalt luksus for os, da vi lige nu bor på ca. 50kvm (tre mennesker, snart fire)

Der er to store soveværelser, lige overfor hinanden, stuen er en vinkelstue og den er stooooooor, køkkenet, ja det siger jo sig selv (kig) og badeværelset er bare super, det ser nemlig ud som om at der er plads i brusenichen til at vi kan få badekar (total ønskedrøm) læææækker gang, kæmpe kælder og vidunderlig have!! Vi vil bo ca. to min. gågang til skole, tre minutters gågang til dagpleje og ti minutters gang til børnehave og brugsen vil vi have i baghaven (næsten) Er det lige sådan lidt perfekt eller er det bare mig?

Men hvad siger I?? Ser det ikke dejligt ud?

Altså jeg tænker det ser rigtigt fint ud !! Men trænger til en overhaling, hvis man går op i sådan noget  

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

AnjaM skriver:

Det lyder bare perfekt - og rigtig spændende

Jaaah!! 

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

Leneur skriver:

Synes da bare i skal slå til, for selvfølgelig skal der laves lidt ved det men det hører næsten med... og hvis vinkelstuen er så stor, så kunne man da lave et ekstra værelse der. Go for it.

Præcis det jeg tænker, med vinkelstuen, der kan sagtens være et værelse mere og eller kan nogle af ungerne også dele værelse og vi kan tage kælderen i brug, som er ligeså stor som overetagen og er fyldt med gode rum, det er der dog ingen billeder af, men det kan vi jo tage når vi er deroppe og se det

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Altså jeg tænker det ser rigtigt fint ud !! Men trænger til en overhaling, hvis man går op i sådan noget  

Hehe... Næsten alle huse trænger til en overhaling, medmindre man har råd til at købe et hus der IKKE har brug for noget som helst... Og vi kan jo også godt lide at gå og lave nogle ting nogle gange Problemet er bare med vores hus i forvejen, det vil simpelthen blive næsten ligeså dyrt som at købe et nyt, så det gør vi istedet for hehe

Anmeld

17. juni 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Hehe... Næsten alle huse trænger til en overhaling, medmindre man har råd til at købe et hus der IKKE har brug for noget som helst... Og vi kan jo også godt lide at gå og lave nogle ting nogle gange Problemet er bare med vores hus i forvejen, det vil simpelthen blive næsten ligeså dyrt som at købe et nyt, så det gør vi istedet for hehe

Kan sagtens se potientalet .. Så tænker da bare go for it  

Anmeld

17. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ser da så lækkert ud og en klat maling ka klare meget! Vh stine

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

StineW79 skriver:

Ser da så lækkert ud og en klat maling ka klare meget! Vh stine

Det kan den nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.