Jeg har brug for jeres mening!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.500 visninger
43 svar
0 synes godt om
17. juni 2012

Muhmi

Selvom at vores egentlig er ret fastsat

MEN hvad synes I om det her hus??

Vi herhjemme er TOTALT forelskede og vi vil faktisk næsten gøre alt for at få fat i dette vidunderlige hus.

Dette hus er totalt luksus for os, da vi lige nu bor på ca. 50kvm (tre mennesker, snart fire)

Der er to store soveværelser, lige overfor hinanden, stuen er en vinkelstue og den er stooooooor, køkkenet, ja det siger jo sig selv (kig) og badeværelset er bare super, det ser nemlig ud som om at der er plads i brusenichen til at vi kan få badekar (total ønskedrøm) læææækker gang, kæmpe kælder og vidunderlig have!! Vi vil bo ca. to min. gågang til skole, tre minutters gågang til dagpleje og ti minutters gang til børnehave og brugsen vil vi have i baghaven (næsten) Er det lige sådan lidt perfekt eller er det bare mig?

Men hvad siger I?? Ser det ikke dejligt ud?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Fenja09

Jo det ser da rigtig fint ud  Men synes det ser ud som at der skal laves lidt indenfor på de første 3 billeder ( hvis det var mit)  ellers synes jeg at det ser helt udmærket ud og dejlig stor have.

/Fenja

Anmeld

17. juni 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Det ser rigtig hyggeligt ud

Har i været ude at se det?

Anmeld

17. juni 2012

Noneother

Jeg ville være på. Det ser hyggeligt ud. Til gengæld ville det ikke kunne gå hurtigt nok med at få de mørke døre, og skabslåger (billede 2) skftet ud, men det er jo småting..

Stort og rummeligt..

Anmeld

17. juni 2012

nilletøz

Det ser da vild lækkert ud... 

Dejlig store lyse rum.

Jeg vil da gerne bor der, ingen tvivl om det, du skal ikke tro jeg er misundlig 

Anmeld

17. juni 2012

ønskebørn74

Muhmi skriver:

Selvom at vores egentlig er ret fastsat

MEN hvad synes I om det her hus??

Vi herhjemme er TOTALT forelskede og vi vil faktisk næsten gøre alt for at få fat i dette vidunderlige hus.

Dette hus er totalt luksus for os, da vi lige nu bor på ca. 50kvm (tre mennesker, snart fire)

Der er to store soveværelser, lige overfor hinanden, stuen er en vinkelstue og den er stooooooor, køkkenet, ja det siger jo sig selv (kig) og badeværelset er bare super, det ser nemlig ud som om at der er plads i brusenichen til at vi kan få badekar (total ønskedrøm) læææækker gang, kæmpe kælder og vidunderlig have!! Vi vil bo ca. to min. gågang til skole, tre minutters gågang til dagpleje og ti minutters gang til børnehave og brugsen vil vi have i baghaven (næsten) Er det lige sådan lidt perfekt eller er det bare mig?

Men hvad siger I?? Ser det ikke dejligt ud?

hold op hvor er det bare lækkert!!!

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

Fenja09 skriver:

Jo det ser da rigtig fint ud  Men synes det ser ud som at der skal laves lidt indenfor på de første 3 billeder ( hvis det var mit)  ellers synes jeg at det ser helt udmærket ud og dejlig stor have.

/Fenja

Hihihi, du skal bare vide at det er SMÅTING i forhold til det der skal laves ved vores eget hus nu her... Ejmen, det her hus er guldgruppe i forhold til

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

AnjaM skriver:

Det ser rigtig hyggeligt ud

Har i været ude at se det?

Nope ikke endnu, vi har lige fundet det... Og sidder her og er HELT oppe og køre, med sommerfugle i maven og rysteglæde i hele kroppen.... Vi ringer som det første i morgen tidlig og får en tid til en rundvisning og ellers så skal vi i banken senere på dagen og så snakker vi om det kan lade sig gøre.... Det skal det bare... Total drømmehus hvis man gerne vil have en stor familie, synes vi

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

Noneother skriver:

Jeg ville være på. Det ser hyggeligt ud. Til gengæld ville det ikke kunne gå hurtigt nok med at få de mørke døre, og skabslåger (billede 2) skftet ud, men det er jo småting..

Stort og rummeligt..

Præcis, det er småting Og ja det har du ret i, jeg er bestemt heller ikke til mørke døre, men kunne sagtens leve med det indtil vi fik til at kunne lave det om

Anmeld

17. juni 2012

Muhmi

nilletøz skriver:

Det ser da vild lækkert ud... 

Dejlig store lyse rum.

Jeg vil da gerne bor der, ingen tvivl om det, du skal ikke tro jeg er misundlig 

NEMLIG!! stort og lyst, det er bare LIGE mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.