At spørge om køn til md scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Levi&LilysMor

Laijona Äiti skriver:

Jeg kunne heller ikke vente.. Måtte bare vide det.

Hihi det er også helt vildt svært 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

lio

LevisMor skriver:

Hihi det er også helt vildt svært 

Jeg beundrer dem der vil have "overraskelsen" ved fødslen, jeg ville stresse over ikke at kunne købe noget med drenge/pige farver..

Anmeld

18. juni 2012

Levi&LilysMor

Laijona Äiti skriver:

Jeg beundrer dem der vil have "overraskelsen" ved fødslen, jeg ville stresse over ikke at kunne købe noget med drenge/pige farver..

Ja det er flot de kan holde det ud , kunne jeg også sagtens nu hvor jeg har ham , men kan nok heller ikke lade være med den næste 

Anmeld

18. juni 2012

lio

LevisMor skriver:

Ja det er flot de kan holde det ud , kunne jeg også sagtens nu hvor jeg har ham , men kan nok heller ikke lade være med den næste 

Den satans nysgerrighed

Anmeld

18. juni 2012

Masig

LevisMor skriver:

Kan være jeg formuerede mig ukorrekt, de skal ikke, hvis man ikke spørger og er de venlige og spørger om man vil er det jo dejligt, men hvis de ikke spørger om man vil se det og man siger man gerne vil se det så kan de ikke nægte det 

Det kan de faktisk godt hvis ikke de er sikre i deres sag.... der er nogle der vælger at sige at de ikke vil oplyse kønnet, da de ikke vil stå til regnskab for det hvis de mener de ser det ene køn og det så viser sig at være det modsatte når den kommer ud....

Vores scanningsdame var rigtig sød at oplyse det og sagde at hun slet ikke var i tvivl, men vi fik at vide af en JM til sådan et intro foredrag at nogle bevidst vælger ikke at oplyse kønnet netop fordi de aldrig kan være 100% sikre, og så vil de ikke ende med at få skideballe fordi folk fx har købt en masse blåt ind og de så ender med at få en pige...

Til TS:
Vi sagde bare at hvis hun kunne se det, måtte hun gerne fortælle kønnet.. De er jo vant til at folk gerne vil vide kønnet så det kan du sagtens spørge om....

Anmeld

18. juni 2012

TeamRocket

Tusind tak for en masse gode svar Så vil jeg da bare springe ud i at spørge

Anmeld

18. juni 2012

Vinker

TeamRocket skriver:

ER det for frækt lige at spørge om hun(eller han) tilfældigvis kan se kønnet når man er til md ? Jeg har ikke spurgt ved de to andre børn fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det- det er jo ikke det scanningen går ud på + jeg var meget overvægtig og bange for de ville sige, 'ej det kan man ikke se når du er så tyk' Bum bum. Hvad synes i? Og hvad gjorde i selv?

Da jeg var til md-skanning spurgte jeg til allersidst om hun havde set kønnet på den lille. Hun svarede; ork ja, flere gange havde det været tydeligt for hende, men hun vidste jo ikke om vi ville vide det... Og så viste hun os hvor tydeligt at det faktisk kunne ses at det er en lillebror vi har i vente

Anmeld

21. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror jeg fik listet ind:

"Kan du godt se hvilket køn det er?"

Og jep, det kunne hun.. Da hun så ville vise os hvordan hun kunne se det, havde lille Ida samlet sine ben igen  

Anmeld

21. juni 2012

Eliza

jeg spurgte altså selv.. 

puuhh sad lige og kom til at tænke på.. jeg kunne simpelthen ikke være hende med scannings stokken.. Jeg er bare så bund nysgerrig og kan slet ikke forholde mig til at nogen kan holde ud at gå 9 mdr uden at vide hvad der kommer  

så hvis jeg sad der og scannede, så er jeg ski bange for jeg ville komme til at afsløre noget de ikke engang ville vide  haha

Anmeld

21. juni 2012

Nessie

Vi spurgte ikke, for manden så det med det samme scanneren var sat på maven

Skannings-damen blev så paf over hans "Det er en dreng"-udbrud, at det var det første hun kiggede efter, så det tog lidt tid inden hun begyndte at måle på det vi egentlig var der for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.