Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TeamRocket skriver: ER det for frækt lige at spørge om hun(eller han) tilfældigvis kan se kønnet når man er til md ? Jeg har ikke spurgt ved de to andre børn fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det- det er jo ikke det scanningen går ud på + jeg var meget overvægtig og bange for de ville sige, 'ej det kan man ikke se når du er så tyk' Bum bum. Hvad synes i? Og hvad gjorde i selv?
ER det for frækt lige at spørge om hun(eller han) tilfældigvis kan se kønnet når man er til md ? Jeg har ikke spurgt ved de to andre børn fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det- det er jo ikke det scanningen går ud på + jeg var meget overvægtig og bange for de ville sige, 'ej det kan man ikke se når du er så tyk' Bum bum. Hvad synes i? Og hvad gjorde i selv?
Det syntes jeg ikke er for frækt at spørge om - mange gange så spørger de jo også selv Min kæreste spurgte, da han var alt for nysgerrig
Overhovede ikke,.!Jeg spurgte begge gange og begge gange fik vi svar Og de holdt
Jeg lagde osse under hele scanningen og tænkte "Nu spørger jeg" - men til aller sidst spurgte jeg "Har DEN vist hvilket køn det er?!" - også sagde hun "Yes, vil I gerne vide det?!"
Og der gemmer sig en lille pige
Jeg tænker at når man har fået af vide at alt er fint og de har lavet de målinger de skal - så må man godt spørge om de kan se kønnet
Vi spurgte også om det til md scanningen - det var i stil med " hvis i ser kønnet må i gerne sige det" og det kunne hun, så vi fik det af vide. Dog var der "kun" 90 % chance for at hun ramte rigtigt...vi tog chancen og hun havde ret
Du kan sagtens spørge om det - og hvorfor skulle de ikke kunne se kønnet fordi du er overvægtig? Hvis de kan kontrollere lårknogler, hjertekar osv så kan de vel også se kønnet.
/Fenja
Nu ville jeg ikke vide kønnet da jeg var gravid, men ville slet ikke være flov over at spørger
Nu kan de ikke sige de ikke vil fortælle hvad det er, for det skal de hvis du ønsker at vide det!
Så ja du spørger bare.
Nu vidste jeg godt hvad der var i min mave siden uge 16 da vi betalte os til en kønsscnning på privat klinik
Det synes jeg godt man kan spørge om... Det gjorde jeg begge gange og anden gang vidste jeg kønnet inden jeg skulle til MD... Men spurgte alligevel for at se om de så det samme...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128