At spørge om køn til md scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

K&S

TeamRocket skriver:

ER det for frækt lige at spørge om hun(eller han) tilfældigvis kan se kønnet når man er til md ? Jeg har ikke spurgt ved de to andre børn fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det- det er jo ikke det scanningen går ud på + jeg var meget overvægtig og bange for de ville sige, 'ej det kan man ikke se når du er så tyk' Bum bum. Hvad synes i? Og hvad gjorde i selv?

Scanningsdamen spurgte, om vi var interesserede i at vide kønnet, hvis hun kunne se det

Og ellers ville jeg bare sige "jeg ved godt, det ikke er en del af dit arbejde, meeeeen hvis du kan se kønnet, vil jeg meget gerne vide det"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du spørg bare, de er van til det 

Om de ka se kønnet har ik noget med din vægt at gøre!! Rigtig god scaning! Vh stine

Anmeld

17. juni 2012

ledermus

TeamRocket skriver:

ER det for frækt lige at spørge om hun(eller han) tilfældigvis kan se kønnet når man er til md ? Jeg har ikke spurgt ved de to andre børn fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det- det er jo ikke det scanningen går ud på + jeg var meget overvægtig og bange for de ville sige, 'ej det kan man ikke se når du er så tyk' Bum bum. Hvad synes i? Og hvad gjorde i selv?

Jeg spurgte om køn og jeg er også overvægtig...Jeg fik kønnet afvide til md scanningen 

Anmeld

17. juni 2012

Princesspigen

TeamRocket skriver:

de fleste får køn af vide ved md scanningerne..  det er de(dem der scanner) vand til..

selv gjorde vi det klart før scanningen at vi ikke ville vide det..

Anmeld

17. juni 2012

Krussedulle

TeamRocket skriver:

Neeej, det kan man da godt

Vi har sagde, da hun havde scannet det hun skulle, at hvis hun kunne se kønnet så måtte hun gerne sige det
Det var 3 gang..

De 2 første gange, har ham/hende der scannede selv spurgt om vi ville vide kønnet

Anmeld

17. juni 2012

lio

LevisMor skriver:

Nu kan de ikke sige de ikke vil fortælle hvad det er, for det skal de hvis du ønsker at vide det! 

Så ja du spørger bare.

Nu vidste jeg godt hvad der var i min mave siden uge 16 da vi betalte os til en kønsscnning på privat klinik 

Det SKAL de ikke se efter, det er jo ikke det md skanningen er til for. Men det er da super dejligt når de vil og til ts, spørg du bare. (dog ville jeg vente til de vigtige ting er tjekket).

Anmeld

17. juni 2012

OktoberMor

TeamRocket skriver:

Hmm. Jeg vejer også ca 15 Kg for meget, og da vi var til MD Scanning, der var det en meget arrogant jordemoder der scannede os, syntes jeg. hun virkede utrolig ligeglad med alt, ikke lige den fedeste oplevelse, nu når man er førstegangs fødende, men hun spurgte efter scanningen om vi havde flere spørgsmål, vi spurgte om vi måtte få kønnet af vide hvor efter hun udbryder " Årrrh, det tager bare så lang tid at få afklaret, men jeg kan da prøve" Så sad hun i 5 min helt stille og siger så, nej det kan jeg ikke se, det er jeg ked af, så sagde min kæreste " Øh, Gider du prøve at scanne der hvor benene er istedet på hovedet af babyen?? " Så lavede hun dræber øjne, og kiggede igen, så sagde hun, ja det er muligvis en pige. TAK sagde min kæreste så. Og fluks var vi ude fra den stue igen.. 

Anmeld

17. juni 2012

LinLin

Scanningsdamen spurgte selv om der var 'andet vi skulle se efter'

Anmeld

17. juni 2012

annecatrine88

Jeg sagde at hvis hun kunne se det, måtte hun gerne fortælle det.. Hun var 99 % sikker på at det er en lille pige.. Så du spørger bare..

Anmeld

17. juni 2012

4kløver

Vi viste godt hvad vi fik men hun synes da lige hun skulle kigge alligevel. så spørg du bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.