TeamRocket skriver:
ER det for frækt lige at spørge om hun(eller han
) tilfældigvis kan se kønnet når man er til md ? Jeg har ikke spurgt ved de to andre børn fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det- det er jo ikke det scanningen går ud på + jeg var meget overvægtig og bange for de ville sige, 'ej det kan man ikke se når du er så tyk'
Bum bum. Hvad synes i? Og hvad gjorde i selv? 
Hmm. Jeg vejer også ca 15 Kg for meget, og da vi var til MD Scanning, der var det en meget arrogant jordemoder der scannede os, syntes jeg. hun virkede utrolig ligeglad med alt, ikke lige den fedeste oplevelse, nu når man er førstegangs fødende, men hun spurgte efter scanningen om vi havde flere spørgsmål, vi spurgte om vi måtte få kønnet af vide hvor efter hun udbryder " Årrrh, det tager bare så lang tid at få afklaret, men jeg kan da prøve" Så sad hun i 5 min helt stille og siger så, nej det kan jeg ikke se, det er jeg ked af, så sagde min kæreste " Øh, Gider du prøve at scanne der hvor benene er istedet på hovedet af babyen?? " Så lavede hun dræber øjne, og kiggede igen, så sagde hun, ja det er muligvis en pige. TAK sagde min kæreste så. Og fluks var vi ude fra den stue igen.. 

Anmeld