Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Strawberry skriver: Ja helt ærligt . Men så smuttede jeg ligeså stille væk igen, da han så mistænksom sur ud
Ja helt ærligt . Men så smuttede jeg ligeså stille væk igen, da han så mistænksom sur ud
Havde jeg nok også gjort, hahaha!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Havde jeg nok også gjort, hahaha!
Strawberry skriver: Er der nogen der ved om man overhovedet kan få den helt almindelig Milky Way chokoladebar i nogle butikker? Havde pludselig meget lyst til sådan én en dag, og tænkte over at jeg ikke har set sådan nogen i lang tid Kan man evt. få dem i Tyskland?
Er der nogen der ved om man overhovedet kan få den helt almindelig Milky Way chokoladebar i nogle butikker? Havde pludselig meget lyst til sådan én en dag, og tænkte over at jeg ikke har set sådan nogen i lang tid Kan man evt. få dem i Tyskland?
Laura. skriver: Du kan stadig godt få dem herhjemme... jeg mener at Super Brugsen har dem. Jeg kunne så godt tænke mig at høre, om nogen ved, om de små poser med de små milky way stjerner stadig kan fås ? Jeg eeelsker bare den chokolade men har ikke set dem i mange år...
Du kan stadig godt få dem herhjemme... jeg mener at Super Brugsen har dem. Jeg kunne så godt tænke mig at høre, om nogen ved, om de små poser med de små milky way stjerner stadig kan fås ? Jeg eeelsker bare den chokolade men har ikke set dem i mange år...
Ja der er et par stykker der har sagt super brugsen nu, hvilket er det sted jeg ikke har kigget rigtigt endnu. Så der vil jeg hvertfald kigge De små milky way stjerner har jeg heller ikke set rigtig længe..Men ja, måske er der nogen der har set dem et sted, så du kan få købt nogle
Strawberry skriver: Vi har dem slet ikke i vores netto ved jeg..Men burde måske kigge i super brugsen, der har jeg ikke rigtig kigget på andet end kattemad
Vi har dem slet ikke i vores netto ved jeg..Men burde måske kigge i super brugsen, der har jeg ikke rigtig kigget på andet end kattemad
Ja kig du der.. Ellers må du til tyskland og købe dem
Line - med Bobben skriver: Ja kig du der.. Ellers må du til tyskland og købe dem
Ja
Strawberry skriver: Taak
Taak
De har dem i Super Best - i hvert fald her i byen
De er godt nok ikke inde i selve butikken, men kiosken har dem
Babymor2010 skriver: De har dem i Super Best - i hvert fald her i byen De er godt nok ikke inde i selve butikken, men kiosken har dem
Okay, så ved jeg det Mange tak!Desværre har jeg undersøgt det, og vi har ikke den butik i nærheden. Men ved hvor der ligger én i andre byer, så det må jeg lige huske på
Michelle88 skriver: Jeg har li købt en i bilka idag.. Det var en af de små bar hvor man næsten altid kan få 8 stk for en 20'er. sammmen med bounty,twix, sneakers og mars
Jeg har li købt en i bilka idag.. Det var en af de små bar hvor man næsten altid kan få 8 stk for en 20'er. sammmen med bounty,twix, sneakers og mars
Vi har ikke nogen form for milky way i vores bilka
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128