Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der ved om man overhovedet kan få den helt almindelig Milky Way chokoladebar i nogle butikker? Havde pludselig meget lyst til sådan én en dag, og tænkte over at jeg ikke har set sådan nogen i lang tid Kan man evt. få dem i Tyskland?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Er der nogen der ved om man overhovedet kan få den helt almindelig Milky Way chokoladebar i nogle butikker? Havde pludselig meget lyst til sådan én en dag, og tænkte over at jeg ikke har set sådan nogen i lang tid Kan man evt. få dem i Tyskland?
du kan os få dem i danmark
STAAAAAAAAATOOOOOOIIIIIL
jeg HADER dem som pesten men en nat i min meget hormonelle tid trængte jeg SÅ meget til dem og der fandt jeg dem på statoil
lucas<3 skriver: du kan os få dem i danmark
Ved du hvor? For jeg synes ikke at jeg kan finde dem nogen steder
Carl-Emil's mor skriver: STAAAAAAAAATOOOOOOIIIIIL jeg HADER dem som pesten men en nat i min meget hormonelle tid trængte jeg SÅ meget til dem og der fandt jeg dem på statoil
Hahaha grinede da jeg læste dit indlæg , kunne lige forestille mig at du har listet ud efter sådan en chokolade bar i nattens mørke Men synes ikke at jeg har set dem på statoil . Kun mars og alle de andre..
Her har vi dem både i ABC og Super Brugsen
Er faktisk sikker på at vi også har dem i vores netto
Super best! Jeg er næsten sikker på jeg har set dem i Super Best
Du kan godt få dem i Tyskerlandet Og herhjemme i DK kan du i Super brugsen og mener også Bilka har dem
Line - med Bobben skriver: Er faktisk sikker på at vi også har dem i vores netto
Vi har dem slet ikke i vores netto ved jeg..Men burde måske kigge i super brugsen, der har jeg ikke rigtig kigget på andet end kattemad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128