Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Øv, hvor dårligt altså! Hvad fanden skal vi så spise når vi sidder i sofaerne i den anden afdeling
Øv, hvor dårligt altså! Hvad fanden skal vi så spise når vi sidder i sofaerne i den anden afdeling
Ja synes jeg godt nok også . Hahaha jaa . Satte mig forresten på en af de der lækre læne stole de har til udstilling, som er på de der grå plader med hjul under. Der sad jeg ligeså godt, indtil en bilka mand kom og satte pris sedler op, og cirkulerede rundt om mig hele tiden med et underligt blik. Så blev jeg helt bange for, om jeg måtte sidde der eller ej
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Det skal jeg nok
Det skal jeg nok
Taak
Strawberry skriver: Ved du hvor? For jeg synes ikke at jeg kan finde dem nogen steder
Ved du hvor? For jeg synes ikke at jeg kan finde dem nogen steder
Carl-Emil's mor skriver: jeg var også meget meget meget øm at se på kan jeg godt sige dig Lyerød Hello Kitty pyjamas, ridesokker, gummistøvler, daværende kærestes militær hue - über sexet men døgn statoil havde dem ihvertfald i november mdr
jeg var også meget meget meget øm at se på kan jeg godt sige dig Lyerød Hello Kitty pyjamas, ridesokker, gummistøvler, daværende kærestes militær hue - über sexet
men døgn statoil havde dem ihvertfald i november mdr
Hahahaha hvor sjovt . Jeg har ikke set dem hvertfald..ikke den orginale..
IsabellaCiinea skriver: Øv hvor træls Ja den gode der med det bløde halløj indeni?
Øv hvor træls
Ja den gode der med det bløde halløj indeni?
Ja, det er den her jeg tænker på br />De var ellers ret nemme at finde dengang jeg gik i folkeskole . Men nu er det mere bounty og alle dem, man kun kan finde
Strawberry skriver: Er der nogen der ved om man overhovedet kan få den helt almindelig Milky Way chokoladebar i nogle butikker? Havde pludselig meget lyst til sådan én en dag, og tænkte over at jeg ikke har set sådan nogen i lang tid Kan man evt. få dem i Tyskland?
Er der nogen der ved om man overhovedet kan få den helt almindelig Milky Way chokoladebar i nogle butikker? Havde pludselig meget lyst til sådan én en dag, og tænkte over at jeg ikke har set sådan nogen i lang tid Kan man evt. få dem i Tyskland?
Din lort! NU har JEG vildt meget lyst til sådan en!!!
Men skulle jo forestille at være sådan en sund type .
An&Jo skriver: du kan få dem allesteder.. Jeg køber dem tit, de ligger sammen med alle andre chokoladebarer i butikkerne..
du kan få dem allesteder.. Jeg køber dem tit, de ligger sammen med alle andre chokoladebarer i butikkerne..
Underligt. Jeg kan slet ikke finde dem . Det er den originale jeg er på jagt efter
Strawberry skriver: Ja, det er den her jeg tænker på br />De var ellers ret nemme at finde dengang jeg gik i folkeskole . Men nu er det mere bounty og alle dem, man kun kan finde
Og du skule lige smide det billede på, hva'?!
Mit tastatur tåler ikke savl !- Jeg sender en regning...
Ja nemlig!
De er altså gode
Men er helt 100 på at jeg så dem i Spar her den anden dag, og de plejer at ha dem i Netto og Fakta I hvert fald her i silkeborg
Frk. Himmelblå skriver: Din lort! NU har JEG vildt meget lyst til sådan en!!! Men skulle jo forestille at være sådan en sund type .
Hahaha, sorry . Men jeg er altså røget ret så meget ind i en Jeg-skal-have-chokolade-hver-dag periode , så jeg bliver NØDT til at skaffe mig den milky way
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128