Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk. Himmelblå skriver: Og du skule lige smide det billede på, hva'?! Mit tastatur tåler ikke savl !- Jeg sender en regning...
Og du skule lige smide det billede på, hva'?!
Mit tastatur tåler ikke savl !- Jeg sender en regning...
Jeg sender servietter istedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Jeg sender servietter istedet
HA!
- Send hellere en milky way!!
IsabellaCiinea skriver: Ja nemlig! De er altså gode Men er helt 100 på at jeg så dem i Spar her den anden dag, og de plejer at ha dem i Netto og Fakta I hvert fald her i silkeborg
Ja nemlig!
De er altså gode
Men er helt 100 på at jeg så dem i Spar her den anden dag, og de plejer at ha dem i Netto og Fakta I hvert fald her i silkeborg
Ja de er, mmh. Har ikke smagt dem i 100 år og en madpakke , så nu er det på tide at jeg finder mig sådan én igen Men de er pist væk her i vores butikker
Frk. Himmelblå skriver: HA! - Send hellere en milky way!!
Na haaaj! Jeg kan heller ikke finde nogen
Strawberry skriver: Ja de er, mmh. Har ikke smagt dem i 100 år og en madpakke , så nu er det på tide at jeg finder mig sådan én igen Men de er pist væk her i vores butikker
Ævs! :/
Strawberry skriver: Underligt. Jeg kan slet ikke finde dem . Det er den originale jeg er på jagt efter
Underligt. Jeg kan slet ikke finde dem . Det er den originale jeg er på jagt efter
Strawberry skriver: Ja synes jeg godt nok også . Hahaha jaa . Satte mig forresten på en af de der lækre læne stole de har til udstilling, som er på de der grå plader med hjul under. Der sad jeg ligeså godt, indtil en bilka mand kom og satte pris sedler op, og cirkulerede rundt om mig hele tiden med et underligt blik. Så blev jeg helt bange for, om jeg måtte sidde der eller ej
Ja synes jeg godt nok også . Hahaha jaa . Satte mig forresten på en af de der lækre læne stole de har til udstilling, som er på de der grå plader med hjul under. Der sad jeg ligeså godt, indtil en bilka mand kom og satte pris sedler op, og cirkulerede rundt om mig hele tiden med et underligt blik. Så blev jeg helt bange for, om jeg måtte sidde der eller ej
Hahahahaha! Hvad bilder han sig ind... Det var da din trone
IsabellaCiinea skriver: Ævs! :/
Jaaa
An&Jo skriver: ja det er også de eneste jeg spiser.. Du kan blandt andet få dem i fakta og rema, men alle andre steder forefindes de også..
ja det er også de eneste jeg spiser.. Du kan blandt andet få dem i fakta og rema, men alle andre steder forefindes de også..
Jeg kan ikke finde dem i de butikker , det er lidt underligt. Men er blevet tippet om at de også skulle være i super brugsen, så der tror jeg at jeg vil prøve lykken
rikkeregnbue skriver: Hahahahaha! Hvad bilder han sig ind... Det var da din trone
Ja helt ærligt . Men så smuttede jeg ligeså stille væk igen, da han så mistænksom sur ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128