Stor fan og dybt skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Zafir skriver:

Lave selv koldskål Jeg er også stor fan - men altid laver selv

Dog bruger jeg græsk yougurt eller tykmælk i stedet for æg, så man ikke behøver at få guffet det hele på én dag

Det gør jeg også - en liter kærnemælk, en liter tykmælk og så sukker. Evt. citron, hvis man er til det. 

Det tager tre minutter at lave. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MorDk skriver:

Det lyder altså også rigtig lækkert!!! MUMS! Men jeg er bare ik liiiige typen der står og bixer sådan noget sammen ( ville til tider ønske jeg var) *s* Men den fra Arla... den kan jeg nu godt lide... når det ikke kan være anderledes...

Det tager tre minutter at røre kærnemælk sammen med tykmælk og sukker og evt. citron. Sådan en "type" kan du godt blive uden at øve vold på din personlighed 

Anmeld

16. juni 2012

sabrinaxb

MorDk skriver:

JA! Det er hvad jeg er!!

Jeg er STOR fan af koldskål ♥ Og her igår besluttede jeg at købe noget med hjem. Tror I så ikke alt er udsolgt?! På en ganske alm. gråvejrs torsdag? Det forstår jeg ikke!!! Hmm... og dog... der var lige en række med Jordbær koldskål! Hvorfor mon? Fordi det er L.O.R.T! Nå, men jeg køber en liter på trods...

ØV! siger jeg! Det skulle jeg ikke have gjort! Det er jo som en fortyndet udgave af jordbær-yoghurten.... Arrrgh!!! Er bare SÅ skuffet! Køber den aldrig mere!

Vil have alm. gammeldaws koldskål! BUM!

Ville bare liiige dele min nedtur med jer... *suk*

hvorfor laver du det ikke bare selv super nemt, og smager bedre end det man køber

Anmeld

16. juni 2012

Savannah

Gammeldaws koldskål skal ikke købes men skal laves

(jeg er slet ikke koldskål-sulten nu...hmm)

Anmeld

16. juni 2012

chael

Argh, hvad snakker du om??

Den med jordbær er klart den bedste.

Men jeg er heller ikke fan af cirtrus, hverken i vand, koldskål eller sodanvand eller andet

*C

Anmeld

16. juni 2012

MorDk

chael skriver:

Argh, hvad snakker du om??

Den med jordbær er klart den bedste.

Men jeg er heller ikke fan af cirtrus, hverken i vand, koldskål eller sodanvand eller andet

*C

Smiler... smag og behag... men jeg sys bare den minder for meget om yoghurten...

Anmeld

16. juni 2012

chael

MorDk skriver:

Smiler... smag og behag... men jeg sys bare den minder for meget om yoghurten...

Ha ha bare iorden

Anmeld

16. juni 2012

Kamulla

du laver den da selv.. jeg kan slet ikke klare de der købe koldskåle

Anmeld

16. juni 2012

LinLin

Havde de så ikke kærnemælk så du selv kunne lave det?

Anmeld

16. juni 2012

MorDk

DAs mor skriver:

Havde de så ikke kærnemælk så du selv kunne lave det?

JO masser... meeen nu var jeg jo bleve fornærmet og doven var jeg i forvejen.... såååå....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.