Stor fan og dybt skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

raca

og nu spøger jeg sikkert vanvittig dumt..

men koldskål er da noget man laver selv..

og pas. æg og tykmælk/kærnemælk har de da normalt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

MorDk

Frk.S skriver:

Ha ha ha ha! Kender den der frustration - så er det pludselig hele verdens skyld (kunne også være butikken ikke havde fået bestilt i ordentlig tid, eller noget )

Hvis du gerne vil have alm. gammeldags kodskål, så er det jo super nemt at lave selv.

Ja jeg må heller prøve at lave en omgang selv...

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

raca skriver:

og nu spøger jeg sikkert vanvittig dumt..

men koldskål er da noget man laver selv..

og pas. æg og tykmælk/kærnemælk har de da normalt..

Ja man kan sagtens lave det selv. MEN man kan også købe det hvis ikke man vil lave det selv  Og jeg plejer at købe den ... med citroooon

Anmeld

15. juni 2012

raca

MorDk skriver:

Ja man kan sagtens lave det selv. MEN man kan også købe det hvis ikke man vil lave det selv  Og jeg plejer at købe den ... med citroooon

mener du klassikren i gul karton...

med citron smag..

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

raca skriver:

mener du klassikren i gul karton...

med citron smag..

JA men ikke det tynde sjask... man kan købe og som Coop står bag nu... Det skal være den anden der...

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

Denne herlige sag

Anmeld

15. juni 2012

raca

MorDk skriver:

JA men ikke det tynde sjask... man kan købe og som Coop står bag nu... Det skal være den anden der...

jeg er nok bare sær hvad mælkeprodukter og prefabrikata.. jeg kan ikke få det ned...

så efter det blev tilrådeligt og bruge pas, æg har jeg ikke rigtig spist koldkskål..

jeg kan ikke med noget koldskal i karton.. og jeg kan ikke ret godt lide pas æg..

og koldskål for mig er hjemmelavet med æg og koldskal sukker vanilie og citronsaft+skal.

også med kammerjunker eller tvebakker til... eller banan og cornfleks..

Anmeld

15. juni 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

JA! Det er hvad jeg er!!

Jeg er STOR fan af koldskål ♥ Og her igår besluttede jeg at købe noget med hjem. Tror I så ikke alt er udsolgt?! På en ganske alm. gråvejrs torsdag? Det forstår jeg ikke!!! Hmm... og dog... der var lige en række med Jordbær koldskål! Hvorfor mon? Fordi det er L.O.R.T! Nå, men jeg køber en liter på trods...

ØV! siger jeg! Det skulle jeg ikke have gjort! Det er jo som en fortyndet udgave af jordbær-yoghurten.... Arrrgh!!! Er bare SÅ skuffet! Køber den aldrig mere!

Vil have alm. gammeldaws koldskål! BUM!

Ville bare liiige dele min nedtur med jer... *suk*

Hehehhe .. Jeg køber aldrig det der .. !!! 

Så kan sagtens forstå du er meget skuffet.. Håber du får noget RIGTIG koldskål snart .. 

Anmeld

15. juni 2012

MorDk

raca skriver:

jeg er nok bare sær hvad mælkeprodukter og prefabrikata.. jeg kan ikke få det ned...

så efter det blev tilrådeligt og bruge pas, æg har jeg ikke rigtig spist koldkskål..

jeg kan ikke med noget koldskal i karton.. og jeg kan ikke ret godt lide pas æg..

og koldskål for mig er hjemmelavet med æg og koldskal sukker vanilie og citronsaft+skal.

også med kammerjunker eller tvebakker til... eller banan og cornfleks..

Det lyder altså også rigtig lækkert!!! MUMS! Men jeg er bare ik liiiige typen der står og bixer sådan noget sammen ( ville til tider ønske jeg var) *s* Men den fra Arla... den kan jeg nu godt lide... når det ikke kan være anderledes...

Anmeld

15. juni 2012

Zafir

Lave selv koldskål Jeg er også stor fan - men altid laver selv

Dog bruger jeg græsk yougurt eller tykmælk i stedet for æg, så man ikke behøver at få guffet det hele på én dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.