Stor fan og dybt skuffet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

CaWi

Team Putte skriver:

Hold dig fra den nye fra cheasy.. Det lyder fint at den er lavet uden sukker og med mindre fedt, men den er så sur at den bare venter på at give halsbrænd af den virkelig ubehagelige slags all night long!

Troede også lige jeg skulle være så sund og købe den, med ad hvor den smager

Da jeg var lille kunne man købe noget koldskåls pulver man bare skulle røre i kærnemælk. Det smagte bare så godt, men det er mange år siden det stoppede i produktion.
Så derfor laver jeg det helst selv. Er nemlig ik helt til dem med citron og tykmælk og æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Og så er vi dem som ikke kan fordrage koldskål

Men surt!

Anmeld

15. juni 2012

Michalala

MorDk skriver:

Jahhh men i min verden hedder der koldskål og junkere... ikke alt det moderne noget der hihi... *S*

He he, det er også bare så super lækkert. Måske det er det jeg skal lave mig til aftensmad i aften, når manden ikke er hjemme 

Men plejer normalt også bare at lave alm. koldskål selv. Ca. 50/50 af A38 og kærnemælk og så supplerer med sukker og vanillesukker til jeg syns den smager.

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

CAWI skriver:

Troede også lige jeg skulle være så sund og købe den, med ad hvor den smager

Da jeg var lille kunne man købe noget koldskåls pulver man bare skulle røre i kærnemælk. Det smagte bare så godt, men det er mange år siden det stoppede i produktion.
Så derfor laver jeg det helst selv. Er nemlig ik helt til dem med citron og tykmælk og æg

Synes den med citron er for tynd, den med tykmælk og æg mætter mere og længere men jeg tilføjer lige selv lidt citronsaft og citronskal

Tog en enkelt skål af den fra cheasy, spiste halvdelen og resten røg direkte ud.. Og selvom jeg ik spiste meget måtte jeg døje med halsbrand hele natten

Anmeld

15. juni 2012

CaWi

Michalala skriver:

He he, det er også bare så super lækkert. Måske det er det jeg skal lave mig til aftensmad i aften, når manden ikke er hjemme 

Men plejer normalt også bare at lave alm. koldskål selv. Ca. 50/50 af A38 og kærnemælk og så supplerer med sukker og vanillesukker til jeg syns den smager.

Sådan laver jeg det også...

Anmeld

15. juni 2012

AnonymAnonym

MorDk skriver:

JA! Det er hvad jeg er!!

Jeg er STOR fan af koldskål ♥ Og her igår besluttede jeg at købe noget med hjem. Tror I så ikke alt er udsolgt?! På en ganske alm. gråvejrs torsdag? Det forstår jeg ikke!!! Hmm... og dog... der var lige en række med Jordbær koldskål! Hvorfor mon? Fordi det er L.O.R.T! Nå, men jeg køber en liter på trods...

ØV! siger jeg! Det skulle jeg ikke have gjort! Det er jo som en fortyndet udgave af jordbær-yoghurten.... Arrrgh!!! Er bare SÅ skuffet! Køber den aldrig mere!

Vil have alm. gammeldaws koldskål! BUM!

Ville bare liiige dele min nedtur med jer... *suk*

hvorfor laver du den så ikke bare selv smiler

Anmeld

15. juni 2012

.....

MorDk skriver:

Denne herlige sag

Mmh, foruden den hjemmelavede version, så er den der bare den bedste

Anmeld

15. juni 2012

Joan ( Smallie )

Øv hvor træls for dig.

Men Øhh det er da vist fredag er det ikke

Anmeld

16. juni 2012

MorDk

Joan ( Smallie ) skriver:

Øv hvor træls for dig.

Men Øhh det er da vist fredag er det ikke

Jo men oprettet indlægget fredag men skrev IGÅR... altså må det have været torsdag .... Helt ammehjerne har jeg heller ikke... endnu! *S*

Anmeld

16. juni 2012

Puttemusen93

Lav den dog selv:

4 Æggeblommer (paserusert)
1 litter tykmælk
2 ts Vanilie sukker
3 sps sukker
revet citron skal

Pisk æg og sukker til det er stift og bland det sammen med tykmælken. skal prøves den er mega go min kærestes opskrift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.